- Anoniem22 oktober 2014 om 08:11
Beste,
Ik ben gisteren op een hele suffe manier met mijn middelvinger tussen een stoel en tafelpoot gekomen en dat was even pijnlijk maar verder niks aan de hand, ik heb wel vaker dat soort lompe acties, haha. Het is niet dik of blauw geworden en ik heb het ook niet gekoeld omdat ik dacht dat het wel weer over zou gaan. Maar nu doet het nog steeds echt pijn op een bepaalde plek, namelijk aan de binnenkant waar je vinger in je hand overgaat (onderste kootje). Als ik daar druk doet het echt verrekte pijn… De pijn straalt ook uit naar de rest van mijn vinger, vooral rondom de knokkel en buigen en strekken gaat ook niet heel makkelijk maar het gaat wel. Het voelt ook een beetje stijf maar dat kan komen omdat ik er net mee geslapen het natuurlijk. Aan mijn vinger trekken kan gewoon maar ertegen duwen niet, dat doet pijn. Ook lukt schrijven niet zo goed en dingen optillen ook niet.
Omdat het niet dik en blauw is geweest en het ook niet scheef staat denk ik niet dat het gebroken is, maar kan het gekneusd zijn? Het belemmert me wel in mijn werk en dat is erg irritant. Is dit een kwestie van rust of even intapen of kan ik toch beter even langs de huisarts gaan?
Alvast bedankt!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 oktober 2014 om 11:19Het zal waarschijnlijk een kneuzing zijn, maar voor de zekerheid toch maar even langs bij de huisarts.
ReagerenAnoniem10 november 2014 om 07:56Ik heb ook zoiets voor gehad met mijn duim.
Iemand heeft er per ongeluk op geslagen. In begin deed dat ook wel pijn maar daarna bijna niet meer. Maar ook als je bij mij op eeen bepaalt punt duwt doet het ook pijn. Maar de mijne is wel een beetje opgezwollen en hij staat ook wel een beetje scheef. Bij mij is het nu 3 weken geleden maar ik ga er deze week wel eens mee naar de huisarts gaan.Als ik jou was zou ik nog een weekje afwachten en als het dan nog niet beter is toch naar de huisarts gaan.
ReagerenJohn (moderator)
10 november 2014 om 11:51[quote]maar ik ga er deze week wel eens mee naar de huisarts gaan.[/quote]
Hoe langer je wacht, hoe moeilijker is om er wat aan te doen als dat nodig zou zijn…..
Reageren