Zoeken Vraag het forum

bovenop hand pijnlijk richting middelvinger en ringvinger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • pandabeertje

sinds een paar weken heb ik last van mijn hand. het is begonnen met mijn middelvinger ter hoogte van de knokkel en dan tussen de middelvinger en ringvinger in. Deze gaf af en toe het gevoel of er iets knel zat dan is het even pijnijk maar trekt ook weer weg. Als ik nu over de knokkel richting pols wrijf doet het middenhandsbeentje erg zeer en blijft pijn doen. het geeft ook een tintelachtig gevoel. Dit trekt dan wel langzaam weg. Vanmiddag stootte ik met mijn knokkel ergens tegenaan, dit ging helemaal niet hard maar het leek op de schok die je krijgt als je je elleboog stoot. Als ik een vuist maak zie ik een op ongeveer 2 cm vanaf de knokkel een verdikking tussen het middenhandsbeentje van mijn ringvinger en pink. Verder trekt het soms door naar de zijkant van mijn hand.

Ik heb verder geen last van mijn vingers zelf. Alleen een gespannen gevoel bij mijn ringvinger als ik een vuist maak,

Wat zou dit kunnen zijn?

9 reacties
    Reageren
    Sandra

Aanvulling als ik bovenop mijn hand over eren zenuw wrijf voel ik deze tussen mijn vingers tintelen, niemand die dit complete verhaal herkend?

Reageren
    Anoniem

Ben je er nog achter gekomen wat het was?

Reageren
    Anoniem

Ik heb precies hetzelfde en ben ook op zoek naar wat het kan zijn…

Reageren
    Anoniem

Het is inmiddels vanzelf weggegaan oorzaak onbekend

Reageren
    Anoniem

Heb dit ook precies zo. Weet iemand wat dit kan zijn?

Reageren
    Anoniem

Ik heb een nekhernia, en ervaar deze pijn ook. Zenuwpijn dus

Reageren
    Anoniem

Heb dit ook heeft het laten onder zoeken fotos genomen gekonsateerd slijtage in de hand bij ring en wijsvinger niets aan te doen

Reageren
    Col4A2

Ik heb dezelfde ervaring, als ik er over wrijf doet het werkelijk veel pijn.

Het lijkt mij een spier te zijn die verdikt en verhard is.

1. Ook zijn mijn vingers veel stijver dan normaal.
    Reageren
Reageer op: bovenop hand pijnlijk richting middelvinger en ringvinger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.