- Anoniem1 september 2015 om 16:29
Hallo,
Ik heb gisteren mijn voet omgeslagen. Eerst deed het vooral pijn en werd mijn voet vrij dik. (het midden-linker deel langst de bovenkant van de voet als je in de richting van de tenen kijkt) Die zone is nu nu paars/rood.
Vandaag gaat het al veel beter, ik kan zonder al te veel problemen/pijn stappen.
Mijn dikke teen kan ik omhoog/omlaag bewegen, maar mijn 4 andere tenen kan ik alleen omlaag bewegen. Omhoog lukt niet. Misschien komt dit door de zwelling. Maar dan is het raar dat ik mijn tenen wel omlaag kan bewegen?
Iemand een idee wat dit kan zijn? Gebroken? Pezen kapot? Moet ik naar de dokter gaan? Of wacht ik nog een paar dagen?
Bedankt!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 september 2015 om 17:09Dat je de tenen niet goed kunt bewegen kan door de zwelling komen. Ga even naar de huisarts. Misschien is er een drukverbandje nodig.
ReagerenAnoniem1 september 2015 om 17:20Crokcky3 november 2017 om 22:21Hallo
Ik heb eigelijk nergens mijn voet pijn gedaan
maar sinds ik in de auto rijd merk ik vaak dat ik pijn krijg aan míjn scheenbeen en dit voelt aan als kramp en dit trekt vaak dopr aan mijn tenen nu kan ik enkel mijn dikke teen alle kanten op bewegen maar de vier andere tenen kan ik niet los van elkaar bewegen en ik kan ze enkel samen naar beneden bewegen maar niet naar boven wat al heel lang zo is maar nu vroeg ik mij af kan de pijn van mijn scheenbeen van daar komen?
ReagerenJohn (moderator)
3 november 2017 om 22:50Dat zou kunnen. Ga met de klachten naar de huisarts
Reageren