- Anoniem4 juni 2014 om 12:57
Hoi,
Ik heb vandaag tijdens gymles een metalen bank op ongeveer alle vijf de tenen van m’n rechtervoet. Iemand stond er op (de bank stond op z’n zijkant) maar de bank viel dus om met mijn tenen eronder.
Nu is het een paar uur later, maar de pijn wordt niet minder, eigenlijk juist erger.
Nu heb ik eerder een teen gebroken (de kleine) en hier doen ze niks aan, je hoeft er niet eens voor langs te komen. Maar omdat het nu om de grote en de die daarnaast gaat vraag ik me af of ik hiervoor wel naar de huisartsenpost moet?
Ik kan vooral de grote teen maar voor een deel bewegen (het eerste beweegpunt vanaf de voet gezien) maar verder niet… Hij is niet overdreven dik, hooguit een beetje. Heb wel meteen gekoeld.
Ik hoop dat iemand tips heeft want de pijn is niet te harden… Alvast bedankt!2 reactiesReagerenAnoniem4 juni 2014 om 14:50Hoi
Ik ben nog even dezelfde persoon als die dit heeft geplaatst:
De tenen voelen heel erg warm aan
maar de pijn is wel minder na een diclofenac.Buigen kan nog steeds niet en normaal lopen ook niet…
Mijn vader vindt dat we niet naar de huisarts hoeven want die denkt dat ze er toch niks aan doen maar heeft iemand misschien ervaring met meerdere tenen en doen ze daar wel iets aan?
ReagerenJohn (moderator)
4 juni 2014 om 18:10Dat ze er niets aan doen als je grote teen is gebroken is niet zeker. En al helemaal niet al er meerdere tenen zijn gebroken. Er zal toch een röntgenfoto gemaakt moeten worden. Dus toch maar naar de HAP
Reageren