- Anne10 mei 2020 om 22:50
Woensdagmorgen ben ik gevallen, hoe ik terecht ben gekomen weet ik niet omdat ik weer heel gauw stond. Ik verwachte precies op dat moment een telefoontje. Toen ik na 3 kwartier klaar was met bellen voelde ik veel pijn in dat bobbeltje naast mijn grote teen, mijn grote teen en met uitstraling naar de rest van mijn voet. Voor de rest is er niets aan te zien, niet dik, niet blauw of rood, geen wondje.. Maar de pijn word echt erger, ik loop slecht omdat ik mijn grote teen vanwege de pijn niet wil buigen en sleep daardoor mn voet zowat mee om het dragelijk te houden. Ik slik meerdere keren per dag 2 pcm wat nar mijn idee niet echt helpt en draag s nachts een dikke sok om stoten op wat voor manier dan ook te voorkomen, het doet echt zeer!
Ik ben zelf bang dat het gebroken is omdat ik vanwege slechte enkelbanden mijn enkels vaak kneus maar dit voelt toch wel even wat anders dan een kneuzing.
Wat zeggen jullie er van?2 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 mei 2020 om 22:57Moeilijk te zeggen zonder onderzoek. Neem morgen even contact op met de huisarts
ReagerenAnne10 mei 2020 om 23:20Bedankt voor uw reactie! Dat ga ik doen. Ik wacht het af en hoop maar dat het meevalt.
Reageren