- Emr9 november 2017 om 19:06
Gister avond ben ik met volle vaart met mijn teen tegen een metalen stoelpoot aan gelopen en heb nu nogsteeds heel veel pijn en kan niet op de buitenzijde van mijn voet staan en kan mijn voet niet afrollen
Bijlagen:
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 november 2017 om 20:41Ga naar de dokter en laar ernaar kijken
ReagerenYaaraaa8 mei 2019 om 16:50ik ben gister avond tegen de stalen poot van de bank gekomen weet u misschien of een van die twee tenen gebroken is ?
ReagerenYaraaa8 mei 2019 om 17:03De teen is ook heel erg rood en kan hem nauwelijks bewegen ik heb morgen volleybal en dan moet ik in beweging komen rennen om de bal te pakken zou het zo zijn dat hij is gebroken groetjes  Yaraaa
ReagerenJohn (moderator)
8 mei 2019 om 18:31Dat kan alleen maar worden vastgesteld met een röntgenfoto.
ReagerenJohn (moderator)
8 mei 2019 om 18:32Maar volleybal zit er even niet in. Ga eerst maar eens naar de huisarts
Reagerensarah18 augustus 2022 om 03:10Hey zo ik heb een paar keer gebotst met me teen en ik dacht dat het niks was ma het zag er nu wa rood uit en ik weet nie of het gebroken is of gekneusd??en het doe nog zeer
Kun je me helpen
Reagerensarah18 augustus 2022 om 03:56Suzan18 augustus 2022 om 08:22@Sara
Er is nu al meerdere als antwoord gegeven dat een breuk alleen via een röntgenfoto is vast te stellen of uit te sluiten.
Reageren
Ga dus even naar de huisarts…..Dewy26 juli 2023 om 08:48Ik vroeg me af of mijn teen gekneusd is of gebroken want ik ben tegen een metalen tafelpoot aan gerend heel hard en het is ook echt heel dik gister ben ik er al tegen aangerend maar vandaar dat het nog steeds pijn en het dus ook pijn op een plek
ReagerenSuus26 juli 2023 om 09:07@Dewy
Dan is het verstandig met je teen naar de huisarts te gaan.
Die kan kijken of hij mogelijk gebroken is en of er een röntgen foto gemaakt zou moeten worden.
Via een forum kun je namelijk niet vaststellen of iemand iets heeft gebroken of niet. Daarvoor moet een dokter eerst onderzoek doen.
ReagerenJohn (moderator)
26 juli 2023 om 14:54Daar kan niemand je zo antwoord op geven. Ga ermee naar de huisarts
ReagerenRikketik10 november 2024 om 08:08Ik zou vooral u teennagels eens knippen.. eikes
ReagerenAniek29 juni 2026 om 22:17mijn kleine teen is 2,5 uur geleden blijven halen onder de dans van een trampoline town ik de bal schopte en nu diet het nogsteeds pijn bewegen van mijn teen en lopen ook is hij een beetje dikker dan normal en een beetje rood ik ben hem nu ff aan het koelen maar daarna was ik gewoon doorgegaan op de trampoline en blijven rennen en springen ondanks de pijn ik ga vrijdag op vakantie heeft iemand tips wat ik moet doen???
Reageren