- Egeltje11 maart 2018 om 08:02
Ik heb 5 dagen geleden mijn dikke teen gekneusd (Een stoel is gekanteld en recht op mijn nagelbed gevallen zonder schoenen aan) met als gevolg enorm veel bloed onder de nagel en een onverdraagbare pijn. De dag nadien naar de huisarts geweest en hij heeft een gaatje in mijn nagel gedaan waardoor de drukkende pijn veel minder is. Op dit moment heb ik geen pijn meer als ik mijn teen stil hou maar er op lopen is nog niet mogelijk. Mijn nagel ziet helemaal blauw en rond mijn nagelbed is de huid donkerrood. Mijn teen zelf doet geen pijn als ik er op duw enkel als ik op mijn nagel duw of rond mijn nagel doet het veel pijn. Ik kan dus ook geen enkele schoen aandoen want elk contact of lichte druk doet heel veel pijn. Nu sport ik normaal heel veel en voel me echt slecht door al 5 dagen niet te sporten.. Ik wil zo graag wandelen of fietsen. Iemand een idee hoelang het zal duren voor ik terug een schoen aan kan? En welke sport zou ik kunnen doen zonder mijn teen al te veel te belasten?
Ik heb ook een foto toegevoegd ( De gele kleur is door de isobetadine)
1 reactieReagerenJohn (moderator)
11 maart 2018 om 09:38Het kan best nog wel even duren voordat de kneuzing weg is. Er is helaas niet veel aan te doen
Reageren