- IsabelLove29 februari 2016 om 17:19
Hallo,
Ik heb dit weekend mijn grote teen omgezwikt. wij zijn daarvoor daarna naar het ziekenhuis gegaan. de dokter zei dat hij niks zag dat om een breuk leek. het is een zware kneuzing. ik heb er nu heel veel last van. en moet de hele dag door lopen. ik loop nu op de buiten kant van mijn voet. ik kan mijn teen niet zonder pijn bewegen. omhoog doet heel veel pijn. en naar beneden af en toe veel en af en toe wat minder pijn. ik kan niet op mijn teen staan.
Is het verstandig om op krukken te gaan lopen voor rust? of hoef dat niet? en wat zou ik dan nog meer tegen de pijn kunnen doen? willen jullie mij tips geven, a.u.b.?!
alvast bedankt.met vriendelijke groet,
IsabelLove DdW
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 februari 2016 om 18:23Ik zou in ieder geval wat rust nemen. Je zou krukken kunnen gebruiken.
Reageren
Tegen pijn kun je paracetamol nemen.Hello20 november 2020 om 15:49Ik heb een zwaar gekneusde grote teen. Het doet heel erg veel pijn. Ik moet op de zijkant van mijn voet lopen. Ik kan er haast niet op lopen. Is het verstandig om een paar dagen op krukken te lopen want ik moet veel lopen?
ReagerenJohn (moderator)
20 november 2020 om 16:03Dat zou je dan wel kunnen doen
Reageren