- Anoniem15 juni 2015 om 18:40
Mijn voet zwol 2 weken geleden ineens op, van de één op andere dag. Ook heb ik sindsdien pijn net onder /naast mijn kleine teen en die daarnaast als ik er op druk.
Huisarts kan er niet veel mee, weet het ook niet echt. Denkt aan overbelasting maar ik heb mijn voet absoluut niet overbelast.
De pijn is eerst verminderd, en wordt nu weer erger. het is geen hele erge pijn, ik kan er op lopen. Het voelt op sommige momenten niet prettig en een beetje pijnlijk maar er valt zeeer zeker mee te leven.
Toch wordt het nu wel vervelend, en dan niet eens door de pijn maar mijn voet lijkt niet goed te staan of zo. Ik loop grotendeels op mijn grote teen en voel daar al mijn gewicht op het bot. Het zou kunnen dat ik mezelf deze manier van lopen heb aangeleerd d afgelopen 2 weken zodat er minder gewicht is op mijn tenen en ik dus minder pijn heb.
Ik heb platvoeten maar nu is het wel een beetje erger, het lijkt alsof ik alleen maar op de binnenzijde van mijn voet loop. De zwelling vermindert niet.
Zou het gebroken kunnen zijn ondanks dat ik mijn voet helemaal niet heb gestoten oid? (heb daar wel 4 jaar geleden een breuk gehad maar dokter zei dat dat niet zomaar zou breken)
Wat raden jullie me aan? Ik ben al 2x naar de huisarts geweest en wil niet nog eens gaan..dus eerst zelf kijken wat ik kan doen
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juni 2015 om 18:51Een breuk lijkt me niet zo voor de hand liggend.
Reageren
Maar als de klachten aanhouden, ga dan toch terug naar je huisarts. Als de huisarts niet weet wat hij ermee aan moet, moet hij je doorverwijzen.Anoniem15 juni 2015 om 19:21Oké dankje, maar zijn er geen huis en tuinmiddeltjes die zouden kunnen helpen?
wordt niet veel wijzer van het internet.en doorverwijzing naar waar? podo?
ReagerenJohn (moderator)
15 juni 2015 om 20:04Geen doorverwijzing naar de podoloog, maar naar de orthopeed.
Reageren