Zoeken Vraag het forum

Mijn voeten worden dikker en dikker en pas geen schoen meer aan.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Een vraag….mijn voeten zijn al zo’n 2 jaar dik en worden alleen maar dikker en dikker en pas geen schoen meer aan. Het begon in april 2012 met mijn linker voet….een maand later was ook mijn linkerbeen dik. Ze hebben toen in het ziekenhuis wel gekeken of ik trombose had maar dat was gelukkig niet zo. Ik juni werd toen ook mijn rechtvoet dik en in juli mijn rechterbeen. Het is toen wel gezwachteld en steunkousen gehad maar dat knelde zo af omdat ze nog steeds dikker werden dat ik er mee moest stoppen. In augustus kreeg ik toen een herseninfarct op mijn evenwicht en raakte ik een stuk gezichtsveld kwijt aan de linkerkant. En in november kreeg ik weer een herseninfarct toen aan de andere kant waardoor mijn beide benen niets meer deden en mijn rechterarm gedeeltelijk….ook het praten heb ik opnieuw moeten leren. Maar mijn voeten blijven dik en worden niet minder. Weet iemand misschien wat het kan zijn????? Wat ik er aan kan doen….ik mag geen medicatie ivm ernstige allergien. En hebben mijn dikke voeten iets te maken met de herseninfarcten die ik had.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ben je ooit bij een cardioloog geweest?

Reageren
Reageer op: Mijn voeten worden dikker en dikker en pas geen schoen meer aan.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.