Zoeken Vraag het forum

Gezwollen linkervoet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • claud

Dag,

Mijn linkervoet lijkt veel dikker gezwllen te zijn (vocht) dan mijn rechter. Nu zit ik helaas in een rolstoel en ben linkszijdig verlamd niet mijn been door een ernstig auto-ongeluk. Wat kan ditt zijn?

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou door de warmte kunnen komen. de circulatie is belemmerd omdat je rolstoel gebonden bent. Ik zou wel even naar de huisarts gaan

Reageren
    claud

Dank je wel voor je reactie!!!!

Claudia

Reageren
    claud

Tandor,

Wat zou het allemaal kunnen zijn en moet ik me zorgen maken?

Claudia

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik ongezien en zonder enig onderzoek helaas niets over zeggen. Maat het hoeft niet ernstig te zijn..

Reageren
    claud

Bij mij in de familie diabetes voor opa, oma en moeder 3*per dag spuiten en mijn opa is zijn beide benen kwijtgeraakt hierdoor Ik ben al een paar keer onderzocht maar heb het gelukkig (nog) niet.

Claudia

Reageren
    John (moderator)

Ga in ieder geval even naar de dokter..

Reageren
    claud

Zal ik zeker doen, ik laat je de uitslag in ieder geval weten!

Reageren
    Bert

Door een rechter dij fractuur 40 jaar geleden is mijn dij 5cm korter en steun ik meer op mijn linker been Nu verblijf ik al 2 jaar in Spanje  en zit in de zomer met een enorme gezwollen linker voet Kan ik dat verhelpen ,?

Reageren
    John (moderator)

Koelen en het been hoog leggen. Maar eigenlijk zou je daarmee naar de dokter moeten gaan. Best mogelijk dat je lymfe niet goed afvoeren door de warmte.

Reageren
Reageer op: Gezwollen linkervoet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.