- Thijs20 april 2019 om 17:59
hallo,
zoals de titel al aangeeft heb ik onder de gebruikelijke enkel knobbel die iedereen heeft nog een harde dikke bult aan de buiten zeide.
naar mijn wete zitten ze allebij(links en rechts) er al mijn hele leven.
ik begin me er nu een beetje aan te storen met schoenen aan.
de foto,s zeggen genoeg.
andere mensen in mijn omgeving hebben dat allemaal niet dus vraag me af wat het is.
het voelt gewoon kei hard en het doet geen pijn zelf denk ik dat het uitstekend bot is maar ik weet niet of dat uberhaupt kan?
ik hoop dat iemand bij een beetje duidelijkheid kan geven
16 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 april 2019 om 18:12Het kan een vergroeiing van het hielbeen zijn.
ReagerenJohn (moderator)
20 april 2019 om 18:23Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de orthopeed
ReagerenThijs20 april 2019 om 18:38John (moderator)
20 april 2019 om 20:19Daar kan ik 1-2-3 geen antwoord op geven.Maar als je er last van hebt, zal de orthopeed kijken of er, en wat er dan aan te doen is.
ReagerenThijs21 april 2019 om 09:21Pver9 augustus 2019 om 04:46Ik heb ook zo’n bultje op de binnenkant van mijn rechter enkel. Heb je nog iets gehad aan de orthopeed?
Groetjes
ReagerenManon4 mei 2021 om 10:50Heey ik kom nog maar net op de site aangezien ik hetzelfde heb .. maar bij mij doet het nu pijn ook als ik dan wrijf op de bovenkant van mijn voet heb ik tintelingen in mijn tenen had jij dit ook ?
ReagerenAnne16 oktober 2021 om 12:10Ik heb precies hetzelfde. Weten jullie al wat het is?
ReagerenSuzan16 oktober 2021 om 12:21@Anne Gewoon even langs je huisarts gaan als je er last van hebt. Wat het bij iemand anders was, kan iets heel anders zijn dan wat jij hebt,ook geeft het hetzelfde beeld. Die antwoorden heb je dus in principe weinig aan
ReagerenMarc9 mei 2022 om 22:32Anglion bultje, niks bijzonders en trekt vaak vanzelf weer weg.
ReagerenJohn (moderator)
9 mei 2022 om 22:56Anglion??
ReagerenSuzan10 mei 2022 om 09:03Ganglion misschien?🤔 Wat dan weer een zacht bultje is en niet keihard als bot,zoals de eerste bericht schrijver zegt te hebben. Iets met de klok en de klepel,denk ik….
ReagerenAlias22 juni 2023 om 23:31Wat was het bij jullie?
ReagerenHannah12 november 2023 om 00:57Ik heb deze al jaren vanaf mijn 12e (ben nu 63). Ook aan de binnenkant, die zijn wat kleiner en minder zichtbaar. Ben tijdens een spelletje een paar meter naar beneden gevallen en op het asfalt terecht gekomen. Enkels zouden zwaar gekneusd zijn of zelfs gebroken en kon toen weken nauwelijks lopen. Daarna totaal geen last van, geen schoenen dragen die iets te hoog zijn en oppassen bij hardlopen dan zak ik er nogal eens doorheen. Als je er geen last van hebt zo laten. Het valt niemand op.
Reageren