Zoeken Vraag het forum

Erg zere knie: meniscus, knieschijf!?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marieke25

Hallo allemaal!

Sinds een aantal weken heb ik een erg zere knie, zonder duidelijk aanleiding.

De problemen die ik ondervind zijn:
    – moeite met lang zitten, knie doet dan erg veel pijn.
    – benen niet lang over elkaar kunnen doen
    – ik kan niet bukken, heb het gevoel dat mijn knie op slot zit
    – tijdens het slapen gaat het erg zeer doen omdat je in bijna iedere houding druk op je knie hebt
    – knie is al 3x dik geworden

Lopen gaat verder prima. In het begin deed vooral traplopen erg pijn. Dit gaat nu redelijk. De huisarts denkt aan de meniscus. Wel is het zo dat ik een afwijking heb aan mijn voeten. Ik loop erg naar binnen, het gaat hierbij om een afwijking van 11 graden.

De afspraak bij de orthopedisch chirurg duurt nog 3 weken. Hebben jullie tips wat ik in de tussentijd kan doen tegen de pijn? Ik slik liever geen pijnstillers.
    Hebben jullie een idee wat dit zou kunnen zijn? En of ervaring hiermee?

Heel erg bedankt!!

Reageer op: Erg zere knie: meniscus, knieschijf!?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.