- Anoniem4 oktober 2014 om 17:52
Hoi
Ik heb waarschijnlijk een scheurtje in mijn meniscus.
Van de fysio moet ik naar de orthopeed maar dat moet via een verwijsbrief van de dokter.
De dokter wil mij eerst zelf onderzoeken.
Maar ik heb heel erg veel last van mijn knie en het lopen /fietsen/ traplopen doet erg veel pijn. Ik kan eigenlijk niet langer dan 5-10 min lopen dat gaat mijn knie heel erg zwak voelen en kan ik eigenlijk echt niet meer lopen
Moet ik met krukken gaan lopen?
Xx10 reactiesReagerenAnoniem4 oktober 2014 om 18:26Ik hoor trouwens van de mensen in mijn omgeving dat het verstandig is om ze te huren maar ik weet het niet vandaar deze vraag
ReagerenJohn (moderator)
4 oktober 2014 om 21:38Je zou inderdaad krukken kunnen gebruiken als je zoveel problemen hebt met lopen.
ReagerenAnoniem5 oktober 2014 om 14:04zou ik het beter wel of beter niet kunnen doen qua snelste herstel?
Reageren
En als ik een klein scheurtje heb en het miet gehecht worden moet ik die tijd dan met krukken lopen?John (moderator)
5 oktober 2014 om 14:38Om daar een antwoord op te krijgen zul je toch eerst even naar de orthopeed moeten.
ReagerenAnoniem5 oktober 2014 om 14:52Oke zal ik doen maar de tijd dat ik nog niet naar de orthopeed kan
Reageren
Is het verstandig die periode op krukken te lopen om mijn knie de kodige rust te geven want op school bijvoorbeeld moet ik ook veel lopen en traplopenJohn (moderator)
5 oktober 2014 om 14:59Dat zou je kunnen doen.
ReagerenAnoniem5 oktober 2014 om 15:19Ik heb er heel weinig verstand van dus ik weet niet wat het verstandigste is
ReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2014 om 15:39Het verstandigste is om je knie niet al te veel te belasten totdat je bij de orthopeed bent geweest. En dan kunnen krukken wel handig zijn.
ReagerenAnoniem5 oktober 2014 om 17:08Dus u raadt mij krukken aan?
ReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2014 om 17:11Dat is een beslissing die je zelf moet nemen.
Reageren