- Lauren16 maart 2017 om 00:40
Hallo mensen,
Ik heb ongeveer 3 en een halve maand een flinke duw gekregen tijdens voetbal, het voelde alsof mijn knie brak en ik viel. Ik kon daarna niet meer lopen en ging naar de verzorger (man die blessures helpt) hij heeft mij ingetaped en naar huis gestuurd. Ik ben fietsend naar huis gegaan dus daardoor deed het meer pijn, ik kwam thuis en we hadden gelijk de dokter gebeld en die zei als het nog erger wordt dan moest ik een afspraak maken. Na een weekje deed het nog steeds erg pijn dus we  hadden een afspraak gemaakt, de dokter zei dat ik een zwaar gekneusde knie had en een klein scheurtje in mijn meniscus. Ik heb ongeveer iets meer dan 3 maanden niet gesport en nu ben ik weer aan het sporten, maar ik heb nogsteeds pijn als ik ren en de bal moet schieten, ik ben keeper en ik kan wel gewoon duiken zonder pijn maar alleen rennen en schieten doet pijn. Wat moet ik doen? Weer naar de dokter gaan en weer pauze nemen met voetballen of is diet normaal bij het herstellen en kan ik gewoon doorspelen?
Groetjes,
Lauren (14jaar)
1 reactieReagerenJohn (moderator)
16 maart 2017 om 09:29Ga in ieder geval terug naar de dokter en vraag een verwijzing voor de orthopeed.
Reageren