Mijn grote teen ziet er raar uit, wat is dit?

Ik wil een afspraak in gaan plannen bij een pedicure om mijn voeten eens goed te laten behandelen maar ik twijfel of ik terecht kan bij een medisch pedicure of een normale.

Ik heb namelijk een probleem met mijn grote teen maar weet niet precies wat het is. Heb er op zich geen last van maar het is wel gevoelig. Ik dacht eerst dat er wellicht een nieuwe nagel onder mijn oude nagel aan het groeien is maar de nagel zit bij het dikke gedeelte aan de onderkant niet los. De nagel is ook wat moeilijker te knippen dan mijn andere grote teen.

Herkent iemand dit bij zijn/haar nagels? Wil voorkomen dat ik straks bij een pedicure ben en dat men zegt daar kan ik je niet mee helpen.

Sorry voor het niet zo smakelijk uitziende plaatje.

Bijlagen:
    Reageren

Heb je een blauwe nagel gehad?

Je kunt daar gewoon mee naar een pedicure.

Reageren

Ja ik heb daar een paar maanden geleden een blauwe nagel gehad. En daarna begon dit langzaam maar ik vraag me dus af of het is wat ik denk dat het is omdat er niks los zit aan de boven of onderkant.

Reageren

Het is een nieuwe nagel die nagroeit. De oude (blauwe) had er eigenlijk vanaf gemoeten.

Reageren

Ik heb daar ook last van en ik weet ook niet wat het is en het zit aan de onderkant los

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Mijn grote teen ziet er raar uit, wat is dit?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe