Home / Handen & voeten / Ruim 10 jaar last van pees in de linkerduim.
Hoi!
Ik had een simpele vraag...
Ongeveer 10 jaar geleden toen ik 9 was heb ik een ongeluk gehad met voetballen op het schoolplein. Ik hield de bal tegen maar een klasgenoot schoot hem erg hard en van zo n 6 meter van mij vandaan.
De volgende dag ben ik meten naar de huisarts gegaan want ik had natuurlijk pijn en er zat een verdikking aan de binnenkant van mijn hand onder de duim. De dokter zei dat pijn pees was gescheurd (scheurtje). Ik mocht niks meer doen voor de komende 4 weken niet eens schrijven! Haha. En ik moest een rekverbandje kopen bij de Kruitvat.
Nu heb ik er iedere keer weer last van als ik hem maar een beetje overbelast.
Nu heb ik sinds een week weer omzettende pijn en er is weer een kleine verdikking, Maar nu schiet de pijn ook af en toe naar de binnenkant van mijn pols.
Ik kan mijn duim wel gewoon bewegingen en mijn pols ook, Maar sommige bewegingen die ik dan plotseling maal kunnen erg pijn doen.
Heeft iemand dit ook meegemaakt of kan iemand mij een antwoord geven wat ik hiermee moet?
Want de huisarts zegt alleen maar rust en paracetamol.:(
Ik denk dat je toch terug moet naar de huisarts en een verwijzing vragen voor de orthopeed.
Ah ja dat is dus een probleem.
Mijn huisarts geeft op een of andere reden verwijsbrieven bijna niet. Ook niet als je er om vraagt.
Nu ga ik toevallig weg bij die huisarts, En ik heb een nieuwe gevonden maar daar moeten nog een aantal dingen voor worden geregeld. En ik weet niet of ik zo lang kan wachten!
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!