- SL10 maart 2017 om 12:41
Goedemiddag,
Ik ben 22 jaar. Woensdag ochtend dat ik uit bed wilde stappen had ik ontzettende last van mijn rechterkant van mijn rechtervoet. Ik kon er ook niet meer op staan.
Ik heb de huisarts gebeld, de assistent vertelde mij dat ik even moest afwachten dat het waarschijnlijk om een verkeerde houding ging en dat het wel zou afzakken die dag.
Helaas, het zakte niet af. De volgende dag heb ik weer gebeld en mocht ik langs komen bij de huisarts. Zij kon mij ook niet verder helpen. Ik heb namelijk niets gestoten, ander schoeisel of iets dergelijks. Ik heb bloed laten afnemen voor een bloedonderzoekachel voor o.a. reuma.
Nu dag 3:
Ik kan helaas nog steeds niet staan. Verder kan ik ook niets bedenken waardoor het is gekomen. Vanmiddag krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek.
Heeft iemand hier ervaring mee?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
10 maart 2017 om 16:22Het is heel erg moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Wacht even de uitslag af van het bloedonderzoek. Als daar niets uitkomt en de klachten blijven aanhouden, vraag dan een verwijzing voor de orthopeed.
Reageren