Zoeken Vraag het forum

John

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Waarom sla je tegen je hoofd?

Koen

Pijn hart van angst ofz

Reageren
    Koen

Boosheid

Reageren
    John (moderator)

Je doet rare dingen jongen. En vervolgens ga je je er dan druk om maken.

Reageren
    Koen

Ja Oke maar dat heeft nogsteeds geen verklaring voor me koude vingers en tenen TERWIJL ik veel beweeg etc

Reageren
    John (moderator)

Stress, spanningen, CHV

Reageren
    Koen

Ook als ik emotie heb pijn aan hart (vOos)

Reageren
    Koen

Ik voel me dan zo lekker en dan weer na t plassen druppels op me hand ik die t wil afwassen maar onbewust me mond dan geraakt kil die helemaal in de vik staat en de maag en ja nu nigsteeds en denk gewoon dat het door zo iets doms klaar is Zo dom ik had t op beide handen toen k ging voelen t druppelde na na t pijn doen

Reageren
    Koen

En ja pijn hart blijft toch altijd

Reageren
    Koen

En ja zojuist voorhoofd tegen punt van tafel en alles gaat weer alles

Reageren
    Koen
    • En wat moet ik nu doen ik heb gegeten kijkt in slokdarm met 0.5 l gaat t gwn niet naar beneden adem slecht erv
    Reageren
    John (moderator)

dat is gewoon onzin. Zo groot is je slokdarm helemaal niet dat dat er allemaal ion zou blijven zitten

Reageren
    Koen

Ps: dat van de eetlust echt geen eetlust gevoeld sinds een paar maanden nu t lijkt alsof ik oneindig kan eten en me maag kan overleven zonder eten ben toch de hele tijd moe

Reageren
    Koen

Liever denk ik er niet aan maar toch twijfel ik aan me darmen ook omdat er mensen dood gaan aan darm***** en ik ben vanwege alle klachten sommigen niet gezegd echt wel bang

Reageren
    Koen

Want ik begin nu serieus bang te worden met de constante koppijn alleen maar obstipatie raar gevoel en strak gevoel in darmen en pijn etc

Reageren
Reageer op: John
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.