- Koen30 december 2020 om 00:50
Zak zuren matten met 200g suiker daarom maakte ik me zorgen uiteraard
Koen31 december 2020 om 17:33Laatste 2 dagen wel veel buikpijn gehad en diarree net had ik buikpijn en toen het wat weg ging had ik gedronken 1 beker vitamine water en wat water alleen ja daarna misselijk hoofdpijn ik hoop dat het niet gevaarlijk was om dit te doen
ReagerenJohn (moderator)
31 december 2020 om 19:11Nee hoor
ReagerenKoen31 december 2020 om 21:17En ja na t plassen branden en na t fappen penis brand tot de ballen is dit zorgen waard en ja dat extreme slijm
ReagerenKoen31 december 2020 om 22:45En gewoon in de nieren nogsteeds pijn en in die buurt soms na en tijdens t plassen en soms acuut en soms wanneer ik gewoon weet Oke nee is niet goed
ReagerenKoen31 december 2020 om 23:38En nu weer in de linker niet en er in en omheen
ReagerenKoen1 januari 2021 om 00:13Gelukkig nieuwjaar
maar heb echt pijn aan de niet nu en dit is geen normaal iets. Ik ben ook boos en ja moe etcetera maar heb dart gewoon raar gevoel plas troebel en plas niet eens goed etc
ReagerenKoen1 januari 2021 om 00:37Lichaam zwak omdat ik laatste 3 dagen niet heb bewogen en allerlei pijnen klachten etc en alles
ReagerenKoen1 januari 2021 om 14:14Weer na t ochtend weinig plassen last van de onderdruk nu ook acuut opeens in beide nieren en er omheen pijn en voel me zien en misselijk wat is dit
ReagerenKoen1 januari 2021 om 14:16- Ik weet niet wy ik moet me ouders zeggen doe je zelf maar ik zie er ten eerste gewoon wit uit heb gewoon na t plassen echt zo rare niet pijn en gevoel en gewoon beide zijn aan t afsterven
Suzan1 januari 2021 om 15:57Aller eerst een gelukkig nieuwjaar!
Daarna een dringende vraag: wanneer zie je die psycholoog waar je het vorige week over had??
ReagerenKoen1 januari 2021 om 18:18Ten eerste hetzelfde buiten dat ik zweer het okm na het eten en drinkej in beide pijn ik ervaar al minder stress etc maar ik voel dat ze zwaar zijn pijn doen soms erge steken zoals nu echt heftig en gewoon pijn erin en eromheen en na het plassen en na het rennen of tijdens okm of zitten dit kan toch niet door stress en chv of wel en het is dan nogsteeds niks
ReagerenSuzan1 januari 2021 om 18:33Jongen, je doet niks anders als stressen……
Je maakt jezelf gek met je ideeën en je krijgt alleen maar meer klachten omdat je daar zelf in gelooft.
Terwijl er niks aan de hand is.
Vandaar ook mijn vraag over wanneer je de psycholoog ziet en hulp krijgt
ReagerenKoen1 januari 2021 om 18:40Ah Oke dan laat ik het wel los ondanks alles
ReagerenKoen1 januari 2021 om 19:29En ja van dta hoofd slaan net gebeurd was niks zei John ondanks alles dus al good
Reageren