- Anoniem16 mei 2016 om 13:51
hoi ik ben 17 jaar en veel te zwaar. Ik ben nu 5 kilo afgevallen maar ik heb buikklachten en een beetje dunnere ontlasting en ik heb aambeien. Ik ben ook misselijk en duizelig, Chagrijnig, Moe. Ik Eet gewoon in de ochtend in de middag en avond en tussendoor eet ik een stukje fruit/Evergreen. Ik heb woensdag bloedgeprikt op Suiker-Nieren-Cholesterol-Lever en er was niks ik was helemaal gezond. Komen deze klachten door het afvallen of moet ik me zorgen maken?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 mei 2016 om 14:40Als je te weinig eet zou dat de oorzaak kunnen zijn.
Gebruik eens een tijdje de [url=https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/eetmeter/]eetmeter[/url] van het voedingscentrum…Heb je enig idee hoeveel Kcal je binnenkrijgt?
ReagerenAnoniem16 mei 2016 om 15:17Die gebruik ik al ik krijg ongeveer 1970 kcal binnen per dag
ReagerenJohn (moderator)
16 mei 2016 om 15:23En de verhoudingen van de voeding kloppen ook een beetje?
Reageren
Je drinkt ook voldoende?Anoniem16 mei 2016 om 16:59ja en ik drink 10 tot 15 glazen. En ik heb iedere keer het gevoel dat ik moet poepen maar dan poep ik allemaal hele kleine beetjes en dun. Kan het ook aan de aambeien liggen?
ReagerenJohn (moderator)
16 mei 2016 om 17:02Dat lijkt me niet zo voor de hand liggend…
Reageren
Misschien toch goed om met de klachten een naar de huisarts te gaan en misschien toch eens een suikercurve te laten maken.