- Anoniem14 maart 2014 om 16:19
HOE VAL IK AF?
ik wil heel graag afvallen maar hoe gaat dat het beste en het snelste? Nuheb ik ook het probleem dat mijn moeder zo erg oplet. (Zij vind namelujk niet dat ik moet afvallen).
Weet iemand een oplossing???Leeftijd 12 jaar
Lengte 158 cm
geeicht 47 kg3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 maart 2014 om 16:31Ik ben het helemaal met je moeder eens dat je zeker niet moet afvallen.
Reageren
Je leeftijd, lengte en gewicht passen uitstekend bij elkaar.Anoniem16 maart 2014 om 17:0712 jaar? Kind, ga je alsjeblieft met andere dingen bezighouden. Je gewicht is gezond, niets mis mee.
ReagerenAnoniem16 maart 2014 om 18:12Waarom wil je eigenlijk afvallen? Bij jouw leeftijd en jouw lengte is 47 kg. een mooi en prima gewicht.Ik begrijp dat je moeder oplet,dat je geen lelijke bonenstaak word.Moet je toch echt niet aan denken!!! Je bent nog erg jong en later,als je zo,n 17-18 jaar bent kun je nog altijd afvallen,als dat dan nog nodig is??? Ik weet dat juist kinderen van jouw leeftijd hiermee bezig zijn maar dat is kinderlijk onverstandig,dom en misschien zelfs ziekelijk.Wacht hier mee en denk liever aan andere leuke dingen die meisjes vaak doen met hun twaalfde(make-up,dansen,shoppen,sms-en en misschien al wel vriendjes)Dat zijn belangrijkere dingen dan lijnen.Succes meisje.Groetjes van iemand die eigenlijk graag,heel graag wat dikker wil worden en veertien jaar is.Dag!
Reageren