Zoeken Vraag het forum

Hele lage bloedsuiker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Romy

Hoi
    Bij de hyperventilatie test heb ik bijna alles op vaak.
    Weet niet precies hoe je hem moet tellen.

Romy

Vdaag toch bij ha geweesr. Nu was suiker operns 7.8 na flink ontbijt ongeveer 1,5 uur er a.
    Mijn longen klonken goed ivm de benauwdheid. Mijn trillen kwam door ik tegen hyperventilatie aan zat. Kan niet goed diep doorademen daardoor veel zuchten. Spanning zei die. De test heb ik ook gedaan en had bij bijna alles soms vaak of heel vaak.
    Fysio was ik woensdag die zei ook middenrif wat spanning op zat. Voor de neus weer fluticason gekregen. Omdat die dicht zit ga ik verkeerd ademen en kom volgens de ha in een cirkel. Wilde je ff dit doorgeven john

Reageren
    John (moderator)

Als je meer dan 6 x vaak of heel vaak hebt ingevuld dan hyperventileer je. Ga dus naar de fysio voor ademhalingsoefeningen

En wat je bloedsuiker betreft: ik denk dat je voedingsgewoonten beter en gezonder kunnen

Reageren
    John (moderator)

Ik zag dat je ook reageerde in een andere topic…
    Het lijkt er toch op dat je een angststoornis hebt of aan het ontwikkelen bent. \berspreek dat maar beter eens met je huisarts

Reageren
    Romy

Heb ik idd al hulp voor. Maar zit heel complex in elkaar. Ik ga elke week naar mijn therapeut. Heb dit al van kind af

Reageren
Reageer op: Hele lage bloedsuiker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.