- Romy23 mei 2025 om 02:05
Hoi
Bij de hyperventilatie test heb ik bijna alles op vaak.
Weet niet precies hoe je hem moet tellen.Romy23 mei 2025 om 12:45Vdaag toch bij ha geweesr. Nu was suiker operns 7.8 na flink ontbijt ongeveer 1,5 uur er a.
Reageren
Mijn longen klonken goed ivm de benauwdheid. Mijn trillen kwam door ik tegen hyperventilatie aan zat. Kan niet goed diep doorademen daardoor veel zuchten. Spanning zei die. De test heb ik ook gedaan en had bij bijna alles soms vaak of heel vaak.
Fysio was ik woensdag die zei ook middenrif wat spanning op zat. Voor de neus weer fluticason gekregen. Omdat die dicht zit ga ik verkeerd ademen en kom volgens de ha in een cirkel. Wilde je ff dit doorgeven johnJohn (moderator)
23 mei 2025 om 16:58Als je meer dan 6 x vaak of heel vaak hebt ingevuld dan hyperventileer je. Ga dus naar de fysio voor ademhalingsoefeningen
En wat je bloedsuiker betreft: ik denk dat je voedingsgewoonten beter en gezonder kunnen
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2025 om 17:02Ik zag dat je ook reageerde in een andere topic…
Reageren
Het lijkt er toch op dat je een angststoornis hebt of aan het ontwikkelen bent. \berspreek dat maar beter eens met je huisartsRomy23 mei 2025 om 21:21Heb ik idd al hulp voor. Maar zit heel complex in elkaar. Ik ga elke week naar mijn therapeut. Heb dit al van kind af
Reageren