- Romy12 mei 2025 om 21:52
Hallo
Ik maak me nu zorgen. Ik was even opgenomen op een ggz afdeling. Daar deden ze standaard bloedprikken via de arm. Ze kwamen dit smorgens doen. Ik had alleen koffie met suiker gehad. Hij zei dat mijn bliedsuiker erg laag was 2.3 ben daar erg v geschrokken. Toen hebben ze savonds voor het avondeten nog een keer in de vinger geprikt en was hij 4.2 dat was goed zeiden ze. En nog een keer voor het slapen gaan was hij 6.0 rond 22:00uur
Hoe kan dit nou? Zo laag? Ik word er bang van. Ik ben vaker naar de huisarts geweest met klachten van lage suiker trillen enz. Ze hebben toen bliedgeprikt in arm maar was altijd goed zei hij.
Ook eens bij assistente gewoon vingerprik. Was na ontbijt ook vrij laag zei ze…. Rond de 4
Wat moet ik hier nu mee?
Groetjes19 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 mei 2025 om 11:18Dat is toch iets om met je huisarts te bespreken. Er zou een dag curve gedaan moeten worden en een bloedonderzoek om te kijken of er niet toch sprake is van diabetes
ReagerenRomy14 mei 2025 om 07:43Meen je dat nou john diabetes?
Reageren
Ow 😰
Ben wel bang nuRomy14 mei 2025 om 07:45Want ben er vaker voor bij de huisarts geweest en was altijd goed zeiden ze. Maar hoe jan die de hele tijd zo laag zijn
ReagerenSuus14 mei 2025 om 08:22Dat is dus aan je huisarts om uit leggen en verder te onderzoeken.
Reageren
Voor je nou helemaal in de stress schiet, bespreek het dus eerst rustig met je huisarts.Suus14 mei 2025 om 08:23Ps
Reageren
Zo’n dagcurve wordt niet alleen gedaan om diabetes vast te stellen, maar ook om het uit te sluiten, zodat er verder naar een oorzaak gezocht kan wordenRomy14 mei 2025 om 17:05Ok dankjewel
Reageren
Heb vooor volgende week afspraak staan
GroetjesRomy21 mei 2025 om 22:24Hallo
Reageren
Ik was dus bij de ha geweest en heb een dagcurve moeten doen. T maakt bijna niet uit hoe vaak (im de 2 uur) ik eet of wat maar hij komt niet boven de 5.5 uit.