- anoniem10 mei 2012 om 10:00
Een hele goedendag een tijdje geleden is er bij mij een vitamine d tekort geconstateerd.Verder heb ik nog wat rare klachten gehad die volgens de dokter met stress te maken hadden. Nu ben ik op zoek gegaan of je daar ook iets voor kon slikken en kwam toen uit op magnesium. Nu is mijn vraag of deze samen ingenomen mogen worden.
8 reactiesReagerenLaura11 mei 2012 om 13:57Ik slik Supradyne Intensia en daar zit o.a. vitamine D en magnesium in… Maar bij twijfel kun je natuurlijk altijd je huisarts vragen.
Reagerenanoniem11 mei 2012 om 16:30dankjewel voor de reactie, ga ik daar eens even naarkijken 😉
ReagerenTess14 mei 2012 om 15:31Hallo, tegen stress helpt ontspanning. Ga wandelen en maak je hoofd leeg. Mij helpt zo nu en dan paardrijden, dan denk ik helemaal nergens aan!
Groetjes
Reagerengezondechocola15 mei 2012 om 16:02Je kan gerust magnesium combineren met vitamine D. Ook gezonde chocola bevat beide.
Kijk voor meer informatie op gezondechocola.nl/de-belangrijkste-voedingsstoffen-van-onbewerkte-chocola/
ReagerenMarreij20 december 2024 om 20:07ik slik de laatste weken vitamine D, B en magnesium. Mijn leeftijd is 72. Normaal gesproken moet je je fitter en minder moe voelen Maar helaas is het het tegestelden.
ReagerenJohn (moderator)
20 december 2024 om 20:13Als er een tekort is aan de vitamines, zal dat tekort eerst weer moeten worden aangevuld en dat kan wel even duren.
Reageren
Ben je met de klachten ook bij de huisarts geweest?Zuhuurmaidjer26 december 2024 om 06:05Blaat!
ReagerenElis11 maart 2026 om 16:32Hoi! Ik heb een vitaminetekort en mijn nagels zijn erg broos geworden. De dokter heeft mij aangeraden magnesium en vitamine D3 te nemen. Ik wil ze kopen via globy.com, maar ik weet niet precies welke ik moet kiezen. Welke merken zijn het beste en werken echt goed?
Reageren