Zoeken Vraag het forum

vitamine d en magnesium

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Een hele goedendag een tijdje geleden is er bij mij een vitamine d tekort geconstateerd.Verder heb ik nog wat rare klachten gehad die volgens de dokter met stress te maken hadden. Nu ben ik op zoek gegaan of je daar ook iets voor kon slikken en kwam toen uit op magnesium. Nu is mijn vraag of deze samen ingenomen mogen worden.

8 reacties
    Reageren
    Laura

Ik slik Supradyne Intensia en daar zit o.a. vitamine D en magnesium in… Maar bij twijfel kun je natuurlijk altijd je huisarts vragen.

Reageren
    anoniem

dankjewel voor de reactie, ga ik daar eens even naarkijken 😉

Reageren
    Tess

Hallo, tegen stress helpt ontspanning. Ga wandelen en maak je hoofd leeg. Mij helpt zo nu en dan paardrijden, dan denk ik helemaal nergens aan!

Groetjes

Reageren
    gezondechocola

Je kan gerust magnesium combineren met vitamine D. Ook gezonde chocola bevat beide.

Kijk voor meer informatie op gezondechocola.nl/de-belangrijkste-voedingsstoffen-van-onbewerkte-chocola/

Reageren
    Marreij

ik slik de laatste weken vitamine D, B en magnesium. Mijn leeftijd is 72. Normaal gesproken moet je je fitter en minder moe voelen Maar helaas is het het tegestelden.

Reageren
    John (moderator)

Als er een tekort is aan de vitamines, zal dat tekort eerst weer moeten worden aangevuld en dat kan wel even duren.
    Ben je met de klachten ook bij de huisarts geweest?

Reageren
    Zuhuurmaidjer

Blaat!

Reageren
    Elis

Hoi! Ik heb een vitaminetekort en mijn nagels zijn erg broos geworden. De dokter heeft mij aangeraden magnesium en vitamine D3 te nemen. Ik wil ze kopen via globy.com, maar ik weet niet precies welke ik moet kiezen. Welke merken zijn het beste en werken echt goed?

Reageren
Reageer op: vitamine d en magnesium
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.