CBD olie met Oxazepam

Kan het kwaad om Oxazepam te combineren met CBD olie? Ik ben van plan om Biologische CBD Olie (6%) - 10ml van het merk Hemcan te gaan gebruiken. Kan iemand mij vertellen of deze twee kunnen worden gecombineerd zonder problemen?

Reactie

Het is beter om ze niet te combineren. Er is te weinig bekend over eventuele interactie door de CBD olie

Reactie

Als je zorgt voor volwaardige voeding plus wat voedingssupplementen, heb je minder snel dit soort medicijnen nodig. Zou of het een of het ander nemen.

Reactie

Jammer dat je deze middelen nodig hebt. Je kunt ze combineren, maar ga dan niet autorijden ofzoiets. Realiseer je dat je niet goed kunt reageren op onverwachtse situaties.

Ga lekker op bed liggen en probeer te ontspannen. Ik neem aan dat je daarom ook deze middelen wil combineren?

oxazepam lang nemen, heeft niet zo veel zin vanwege gewenning. Dan werkt het niet meer. Maar dat weet je vast. CBD olie wordt tegenwoordig zelfs door huisartsen voorgesteld bv bij pijn of problemen met slapen doorbreken.

Uiteindelijk is meer bewegen als dat lukt het beste middel voor ontspannen en slapen 😉

Reactie
Reageer op: CBD olie met Oxazepam
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief