Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #916

    Een brace of bandage was overigens niet gebruikt.

    #917

    Ik was al mee aan het lezen?

    #918

    ?

    #919

    En dan zijn we 7 maanden verder, volgens de titel van dit topic.......benieuwd hoeveel er nog volgen gaan?

    #920

    Niet over nadenken. Van dat tot dag bekijken. Focussen op de positieve dingen en die zijn er.

    #921

    I know.....  zeg het ook net tegen Dennis en die zegt dat we er met nog eens 7 maanden nog echt niet klaar mee zullen zijn. En dat ik daar idd niet over na moet denken. Probeer het ook los te laten hoor! Ergens hoop ik dat die mri in mei nog flink vooruit geschoven wordt door de achterstand die ze nu overal hebben. Hoe langer het duurt,hoe groter de kans dat het wat beter geworden is? Zaterdag weer nieuwe tape, ik verwacht niks, dan valt het ook niet tegen?

    #922

    zaterdag even afwachten en meten..

    #923

    Verwacht niet dat het dunner is hoor, want er zat aldoor minimaal 4 week tussen.....

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #924

    Maar niet dikker is ook weer een plus

    #925

    Altijd positief kijken he! ? Wou dat ik zo'n optimist was?

    #926

    Ik heb alleen maar halfvolle emmers hihi

    Dat kun je wel leren hoor. Ik was ook niet altijd zo

    #927

    Als het over mezelf gaat, vind ik het soms moeilijk......anderen motiveren gaat me beter af. Ben ook vaak te kritisch op mezelf, hoor ik vaak?

    #928

    Iets liever voor jezelf zijn dus..

    #929

    Waar heb ik dat toch vaker gehoord..... nu nog een manier vinden omdat bij mezelf naar binnen te krijgen?

    #930

    Luuk vindt het mooi dat jij dat ook zegt? Hij is benieuwd of jij het zo weet te brengen dat het wel doordringt.  Want hij zegt het ook maar dat helpt tot dis ver niet?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief