Borstenverkleining!

Hey ik ben 13 jaar en ik heb cup B ik vind het echt niet mooi,fijn en ze doen soms erg pijn. Ik vind het niet mooi en fijn omdat ik me een beetje schaam maar niet alleen daarom want elke bikini past niet fijn en als die wel past ziet het er zo groot uit en ik ben nog maar 13. Als sport doe ik aan dansen want ik hou super er veel van dansen maar omdat ze steeds groter worden word het echt heel erg lastig en doen mijn borsten soms heel erg pijn tijdens het dans springen we vaak en dan springen mijn botsten mee dat doet heel erg pijn en met heel veel andere dans pasjes voelt dat echt niet fijn. Ik probeer elke keer een Bh maar het werkt gewoon niet en ik vind het echt heel erg vervelend ik wil namelijk echt niet van dansen af want dat is echt een beroep voor later in de toekomst mijn vraag hier bij is kan ik mijn borsten laten verkleinen en van welke leeftijd kan dat want ik kan echt niet langer meer wachten ik kan er niet meer tegen

Reageren

Een borstoperatie zit er voorlopig niet in. Dan zul nog even geduld moeten hebben. Je moet eens voor een goede sport BH kijken. Dan kun je ook met Cup gewoon blijven dansen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Borstenverkleining!

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe