- Heleen4 december 2011 om 18:42
Ik hoop dat er iemand is die me verder kan helpen in wat ik kan doen.
Al maanden heb ik last van mijn linkerborst. De pijn begon rechts onderin, en ik merkte het vooral als ik er zelf op drukte, als mijn kat er met zn poot op ging staan. Ik ben daar in Augustus al mee naar de huisarts geweest en ze heeft gekeken en gevoeld, maar kon er niet heel goed bij omdat die onderzoeken voor mij heel lastig zijn. Ze zei dat er niks aan de hand was, en ben weer naar huis gegaan. Alleen de pijn bleef. Deze werd zelfs alleen maar erger. Het is zo dat de pijn zich inmiddels ook erg heeft uitgebreid. Het zit nu op meerdere plekken in mijn linkerborst en heb er heel erg last van. Ook weer als ik eraan zit, als mijn kat erop gaat staan.. Maar nu ook als ik aan tafel zit, en iets wil pakken en mijn borst dus eigenlijk tegen de tafelrand aan komt. En daarbij kan ik ook niet meer op mijn buik in bed liggen. Doet echt pijn! Ik ben paar weken terug opnieuw weer naar mijn huisarts gegaan, en was hetzelfde probleem weer, maar heb me wel door laten sturen voor een mammografie. Alleen het is een echografie geworden omdat ik nog maar onder de 30 ben ( 23), en dat was beter… Maar hier is niks uitgekomen. En nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ze zullen me allemaal vast een zeikerd vinden, maar ik heb echt serieus heel erg last ervan.
Wat is wijsheid?
Groetjes Heleen
3 reactiesReagerenHeleen5 december 2011 om 09:34Niemand adviezen?
ReagerenM14 maart 2012 om 18:22Ik herken dit ook, bij mij is helaas wel en bultje in de linkerborst maar zelfde inderdaad Echo kwam ook niets uit.
De pijn bij mij word inderdaad ook hevig vooral onderin en trekt naar boven naar me oksel en mijn armen.als ik slaap moet ik op mijn rug liggen de pijn is gewoon niet te dragen soms. Ben naar de dokter weer geweest, hij gaf mij spierverslappers maarja gaf mij rust pijn was even weg, maar het komt terug.
Ik weet dat ik stress heb en veel denk maar zelfs als ik rustig ben trekt de pijn erdoorheen.
Nu ben ik ook ontzettend bang en onzeker, denk dat ik weer eens terug ga naar de dokter.
Reagerensylvia17 april 2012 om 19:26op die leeftijd had ik ook die pijn, bij mij lag het aan de pil, de dianapil.te veel hormonen
Reageren