Zoeken Vraag het forum

pijn linkere borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • 29 jaar

Beste lezers,

Al een week heb ik last van me linkere kant. Of het nou mijn borst is of het hart weet ik niet. Het is stekende en drukkende pijn…die naar me linkere arm en nek naar de kaak toe gaat. Het doet vreselijk pijn, daarbij ben ik ook misselijk en helemaal slap. Ben zondag naar de huisartsenpost geweest…was bang dat ik borstkanker heb (kan niets voelen maar je weet het maar nooit) of iets met me hart. De doktor vond het onmogelijk omdat ik maar 29 jaar ben. Hij ging van uit dat de ontsteking is en kreeg medicijnen mee naar huis. Nu 3 dagen laten heb ik nog steeds last maar nu ook nog erbij last van de buikpijn, krampen en maagpijn….de pijn gaat naar me onderrug en kan haast niet lopen. Elke drukkende gevoel op buik doet pijn. In me keel heb ik zo een gevoel net als of iets vastzit en ik mijn maag ook. Ik ga morgen weer lang de dokter (tis jammer dat me iegen huisarts met vakantie is) ik kan niets doen heb altijd gevoel dat ik flouw ga vallen. Ik ben alleenstaande moeder van een kind van bijna 3 jaar dus van rust nemen komt er ook niet veel.
    Herkent iemand deze klachten ?? Wat zou het kunnen zijn ?? Ik maak me wel heel erg zorgen..

Alvast bedankt voor jullie reacties.

2 reacties
    Reageren
    Bas

Vreemd dat je huiswaarts gezonden bent met medicatie en zonder diagnose. Waarom heeft de dokter die pillen voorgeschreven, wat heb je dan volgens hem?

Het eerste waar ik aan zou denken is angina pectoris, bijna klassieke symptomen. Maar je mag verwachten dat iedere huisartsenpost dat zou vinden als je hetzelfde verhaal vertelt.

Aan de medicatie te zien zou ik denken dat je een luchtweg infectie hebt opgelopen, waarbij je longen zijn aangedaan.

Maar misschien is het wel een eenvoudige hyperventilatie…

In ieder geval is het verstandig dat je naar een arts gaat, want een diagnose stellen op een forum is niet mogelijk en zou onbetrouwbaar zijn. En dat wil je natuurlijk niet want het is jouw gezondheid!

Reageren
    Hannah

Als je tijd hebt, en een beetje rustig bent, lees dan even deze berichten door. Die gaan over pijn in/op de borst links. Als je vragen hebt, dan proberen we je weer verder te helpen. En beterschap gewenst.

Reageren
Reageer op: pijn linkere borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.