Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke borst/knobbel..morgen echo

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • LadyD

Hallo,

De h.a. heeft mij de diagnose Masthopatie gegeven, dit had ik altijd rond mn ongesteldheid.. Maar pas kwam het ook zo opeens, en nu een week verder heb ik er nog steeds last van.

De h.a. zei dat ik me geen zorgen hoefte te maken, maar dit doe ik toch:S
    Morgen moet ik een echo van mn borst laten maken, iemand hier ervaring mee? hoe gaat zo iets in zn werk?
    Klopt het dat ze meestal wel gelijk zeggen wat het is??

Hoop snel op een reac.

Ben toch zo nerveus, zo bang voor borstkanker.. ps ben 22jaar

20 reacties
    Reageren
    LadyD

Ohja en ik heb een raar stuk knobbel, voelt als een hompje weefsel aan.. en als ik erop druk doet dit zeer

Reageren
    Jolien

Hey! Laat je de uitslag weten? Zit met hetzelfde probleem, en misschien kan ik wat vergelijken.
    Alvast bedankt!

Reageren
    LadyD

Ja is goed hoor, moet er vanmiddag half 5 wezen.. ben zo zenuwachtig, pff.. Iedereen stelt me wel gerust maar het is mijn lichaam, en ben zo bang dat het wat anders is… Pfff…

Liefs, en ik laat het vanavond wel even weten

Reageren
    LadyD

Nou ik ben in het ziekenhuis geweest, ze hebben een mammo ofzo gemaakt, vetpijnlijk je borsten tussen van die platen! Donderdag kan ik bellen voor de uitslag naar mn eigen huisarts. Oh ja ze zeiden van dat ze misschien naar de foto een echo wilden maken, maar de arts vond dit niet nodig. Is dat een goed of slecht teken?

Reageren
    Pascale

Uit het wel of niet uitvoeren van bepaalde medische onderzoeken kun je geen conclusie trekken wat betreft de diagnose. Om de onderzoeksvraag van de huisarts te beantwoorden is dit eerste onderzoek voldoende.

Reageren
    Jolien

Hey, ik ben hier weer hè (;
    Laat je donderdag dan ook iets weten?
    Ik hoop met je mee dat het niets ergs is!
    Jolien

Reageren
    LadyD

@ Jolien, is goed hoor. Waarom ga jij eigenlijk niet naar de dokter dan? Ik probeer morgen gewoon al na de h.a. bellen, misschien is de uitslag al wel binnen.. Elke x als de telefoon gaat schrik ik. Nou je hoort van me! Groeten.

Reageren
    brenda a

Als je kan kiezen, ga dan altijd naar een ziekenhuis met een Mammapoli, je krijgt de uitslag van mammo en eventuele echo dan gewoon dezelfde dag na de onderzoeken! Wachten is altijd naar he?
    groetjes, Brenda

Reageren
    Jolien

Hallo!
    Ik zou ook vol ongeduld wachten op het resultaat als ik jou was. Zelf nog niet naar de dokter geweest. Ik ben nog maar 14 jaar, en weet niet goed hoe ik het aan mijn ouders moet uitleggen. Nou, hopelijk heb je morgen al je resultaten!
    Jolien x

Reageren
    LadyD

Mocht vanaf vandaag bellen voor de uitslag, nog steeds niet binnen 🙁
    Morgen weer proberen dan… en ze zei als morgenochtend niet binnen was, ging zij er achter aan.. Maarja ik denk maar zo, geen bericht goed bericht… toch? Maar wachten is idd naar elke x als de foon gaat schrik ik, en denk ik oh nee toch.. Maar een kennis van mij zei: als het kanker is komt de dokter altijd langs, en had je het allang gehoord.. we zullen wel zien……………………..ik hou jullie op de hoogte, hoop morgenavond te kunnen zeggen wat het is, en tot morgen is het gewoon….. wachten…..

Reageren
Reageer op: Pijnlijke borst/knobbel..morgen echo
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.