- LadyD28 juli 2011 om 15:18
En wat denken jullie??? NOG STEEDS GEEN BERICHT, dat mens van de h.a. kan me denk ook wel 8er het behang plakken nu.. in 2 dagen tijd 4 x gebeld of ze al wat wisten.. maar nee hoor, grr..! Nu bellen hun morg het ziekenhuis, en gaan ze dr 8er aan.. Nou dat ziekenhuis, ziet mij niet meer terug.. beloftes maken van ja met 2 a 3 dagen is de uitslag echt wel binnen hoor.. maar nee hoor.. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.. ik sta erop dat ik morgen de uitslag weet..!!!! Sorry voor mijn geklaag haha
Jolien29 juli 2011 om 18:41Hey!
Reageren
Wat ambetant dat je je uitslag nog steeds niet weet! Heb je vandaag al iets gehoord van het ziekenhuis? 🙂LadyD1 augustus 2011 om 20:48Hoii,
Vrijdag uiteindelijk uitslag gekregen, toch mastopathie..!
Ben er natuurlijk niet blij mee, maar ik ben super blij dat het niets kwaadaardigs is!@ Jolien, ben jij al bij de dokter geweest?
ReagerenJolien1 augustus 2011 om 21:52Hoi!
Reageren
Wauw dat zal toch een kleine opluchting geweest zijn hè? En wat gaat er nu verder gebeuren? Zelf ben ik nog niet naar de dokter geweest, maar vanaf is het zo goed als weg! Dus als het nog eens komt ga ik wel eens langsgaan, maar op dit moment is het niet meer nodig.
Groetjes JolienLadyD6 augustus 2011 om 18:46Haii haii,
Reageren
Zeker een opluchting! Nu gebeurt er niets mee, zolang mijn borst niet veranderd of zo, doen ze niets. Hoop voor je dat de knobbel niet meer terug komt Jolien.
Bedankt voor je brigjes!Anoniem8 augustus 2011 om 16:22Lees meer vragen en antwoorden over mastopathie
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=mastopathie&sa=Zoeken#1084