- MFV9 april 2011 om 13:59
Hey iedereen,
Ik ben een meisje van 20 en ken het verhaal dat de ene borst groter is dan de ander maar ik heb het eigenlijk nooit echt gevoeld maar vanmorgen voelde ik heel duidelijk dat mijn linker borst groter is, het voelde meer opgezwollen.Nou, ik was gisteren uit en heb een beetje last van mijn spieren enzo maar normaal gesproken heeft het niet zo’n effect op mijn lichaam en ik heb gisteren ook geslapen met mijn vriend, als die informatie helpt. Ik weet niet wat het is, en sinds ik weet dat er iets niet klopt heb ik ook een soort van lichte steken, ze doen niet pijn maar ik voel dat er iets niet klopt.
Kan iemand mij misschien helpen?
1 reactieReagerenCharlotte10 april 2011 om 09:47Misschien heb je verkeerd gelegen of zo, en is de borst een beetje geïrriteerd geraakt. Misschien heeft jouw vriendje iets te hardhandig met jouw borsten gespeeld? Is de borst ook rood en gezwollen en doet het pijn? Heb je afscheiding uit de tepel?
Ik zou het even een paar dagen aanzien als je verder geen klachten hebt behalve het gevoel dat er iets niet goed zit, en als de klachten dan niet verdwijnen, kun je altijd even naar de huisarts gaan.
Houd je ons op de hoogte?
Reageren