- Anoniem3 april 2020 om 23:06
Hallo, sinds een aantal weken heb ik last van mijn linkerborst voornamelijk in rust wanneer ik bijvoorbeeld in bed lig.. heb ik een onaangenaam soort pijn die op verschillende plekken op me linkerborst optreedt heel irritant is het. Ik denk dat het iets is met me ribben aangezien het zo voelt maar heb daarbij ook eens af en toe hart overslagen soms meerdere achter elkaar en ook voelt het alsof me hart te snel klopt op sommigen momenten. Ik ben een jongen van 17 jaar oud verder neem ik geen medicatie en heb ik ook geen ziektes ed. Ik ben best een doemdenker, zou ik me zorgen hoeven te maken? Het belemmert me dagelijkse leven sinds ik er constant/meeste momenten aan denk.
Mvg,5 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 april 2020 om 23:13Doe eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/Anoniem3 april 2020 om 23:24Ik had een score van 37..
ReagerenJohn (moderator)
3 april 2020 om 23:29Heb je stress of spanningen
ReagerenAnoniem4 april 2020 om 00:10Die heb ik zeker.. en vooral met de klachten die ik heb. Ik denk dat de stress en spanningen het waarschijnlijk erger maken maar niet de oorzaak is van mijn klachten?
ReagerenJohn (moderator)
4 april 2020 om 00:12Het lijken toch spanningsklachten. Het zijn namelijk wel typische klachten bij spanning/angst/stress
Reageren