- Anoniem9 januari 2015 om 18:46
Ik heb al een lange tijd pijn in mijn linkerborst. Het is niet mijn borst zelf maar het zit er onder. Op de hoogte van mijn hart maar dan meer naar links, richting mijn schouder. Af en toe een flinke steek. Ik heb last van een paniekstoornis en volgens mijn arts is dit mijn zwakke stress plek. Een paar weken terug kreeg ik eindelijk mijn verwijsbrief voor een cardioloog. Ze hebben een hartfilmpje gemaakt een daarna een fietstest. Die waren goed. Ik heb een heel gesprek gehad mijn de cardioloog en die vertelde mij dat hij met 100% zekerheid kon zeggen dat mijn hart gezond was. Hij dacht ook dat de klachten kwamen door de stress maar ook door het minder bewegen. Ik heb voorheen namelijk zwaar lichamelijk werk gedaan en zit nu sinds augustus op kantoor. Ik werk fulltime en heb daarna geen zin om te sporten. Hij zei dat het daar zeker door kwam. Nu ging het een paar weken goed maar gister vanuit het niks begon het weer. Steken en af en toe een dof gevoel op mijn borst. Ik ben zo bang dat het toch iets is maar ik durf niet eens meer naar de huisarts.