Zoeken Vraag het forum

Ik maak me zo’n zorgen….

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • charming23

Hoi allemaal,

al weken loop ik te sukkelen met mijn gezondheid.
    Nu ik dat een beetje onder controle heb komt het volgende…

Ik heb nu al een halve dag last van een brandend gevoel in mijn linkerborst in/onder/op de tepel.
    Mijn borst doet niet zeer bij aanraken, maar het brand wel heel erg. Ik ben 23…

Kan het zijn van een verkeerde houding? zit vrijwel hele dag vandaag achter de computer, ik ben links en voel ook af en toe mijn rug wel.

Help me, want wordt gek van angst… is dit iets wat meerdere voelen of moet ik aan het ergste denken?

Liefs, Joyce.

2 reacties
    Reageren
    brenda A

geen paniek, waarom gek van angst….. een halve dag last…… kan van alles zijn, is het rood? Jeukt het?
    inderdaad; een verkeerde houding kan de oorzaak zijn, maar ook een ontsteking of mastopathie is mogelijk, alleen duurt het dan langer en is de borst ook met aanraken gevoelig.
    het lijkt mij niets om van in paniek te raken, als je het na een week nog ernstig hebt, ga dan even naar de huisarts, die kan eens even kijken wat er aan de hand is.
    laat eerst eens even naar je houding kijken, ga eens naar chiropractor of Manueel therapeut die kan eens kijken of nek/ rug deze uitstraling geven.
    probeer niet te lang in 1 houding te zitten.
    groetjes, Brenda

Reageren
    Ina

Als je je zoveel zorgen maakt, waarom ga je dan niet gewoon even naar de huisarts? Heb je ook last van steken, roodheid, jeuk, zwelling, pijn en andere verschijnselen in jouw borst? Of ben je altijd bang als er iets in je lichaam even iets anders is dan normaal?

Reageren
Reageer op: Ik maak me zo’n zorgen….
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.