- Lema13 april 2026 om 22:41
Hallo ik ben (lema), en ik word al van het 4de leerjaar afgesproken over dat mijn borsten te groot zijn en dat ik er iets moet aan laten doen en ook heel veel slechte dingen zoals amai jij hebt dikke borten en dan vragen ze draag jij vulling en dan zek ik nee en dan doen ze alsof ze vallen en voelen(knijpen) ze . En mijn vraag is is dat zo erg als je dikke borten hebt en hoe kan je ze zelf kleiner maken is dat door te vermageren of…
8 reactiesReagerenAnna14 april 2026 om 14:34Hoi Lema,
Mag ik misschien vragen hoe jouw borsten eruit zien ?
Reageren
Ik heb zelf ook erg grote borsten waarmee ik gepest worst.
Ik ben erg onzeker over mijn borsten.Veertje14 april 2026 om 17:02Hoi Lena,
Stuur aub geen foto’s, Anna is een viespeuk die alles heeft wat anderen ook hebben en overal foto’s van wil zien zodat hij zijn verzameling kan uitbreiden.
Wat betreft je borsten, er bestaan minimizer bh’s waardoor ze wat kleiner lijken.
ReagerenLema14 april 2026 om 22:18Hey anna, hie bedoel je toon eens moet ik dan een foto maken en dat doorsturen naar jouw ofzo.? En wat ga jij dan met die foto doen??
ReagerenLema14 april 2026 om 22:20Hey …, k vind het heel goed dat je me probeerd tegen te houden. Maar hoe ken je anna?
Reageren
Peter (huisarts)
14 april 2026 om 22:23Anna geeft zich vele namen en heeft eenzelfde gedrag en gerichtheid op sexueel getinte lichaamsdelen..
Reageren
Een van de nadelen van een anoniem openbaar forum..Lema14 april 2026 om 22:25Hey Pieter, dus jij vind dat ik anna moet nigeren en het niet moet doen
Reageren
?Veertje15 april 2026 om 22:32Als je niet wilt dat een of andere viezerik zichzelf gaat bevredigen op een foto van jouw borsten dan zou ik geen foto sturen als ik jou was.
Reageren
Als je mijn antwoorden en het antwoord van Peter in twijfel wilt trekken prima. Dan kan deze zogenaamde Anna de foto die jij plaatst opslaan en daarmee doen wat hij wil, hij kan ze dus ook delen met andere viespeuken….het is maar net wat jij wiltLema16 april 2026 om 13:03Oké veertje je hebt gelijk zal het niet doen bedankt voor de steun
Reageren