Zoeken Vraag het forum

2 jaar geleden echo

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedeavond,

Beste John,
    Ik heb in 14-04.2022 een echo en mammografi gehad van mijn borsten. Net tijdens het voelen van mijn borst voelde ik wat. Het is weer de linker borst waar ik toen die tijd ook voor ging als ik me goed herinner. Het is nu 2 jaar geleden, is 2 jaar een voldoende tijd wat een afwijking te kunnen zien op een nieuwe echo? Dus is het mogelijk om nu wel wat te kunnen hebben?
    Bedankt alvast

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik zo helaas ook geen antwoord op geven. Ga ermee naar de huisarts en laar ernaar kijken

Reageren
    Anoniem

Dank voor us bericht!
    Vervelende vraag dat begrijp ik maar benieuwd naar jou mening, wat jij denkt. Kan er binnenn2 jaar iets ontstaan? Nog eerlijk te zijn is mijn bang heid of een bortstkanker kan ontstaan nu binnen 2 jaar? Als ik zo denk moet wel kunnen zeker maar todh weten jullie het aller beste! Fijne avond

Reageren
    Suus

Als jij dat denkt dat er iets mis is of veranderd is, ga dan naar een arts!
    Via een forum kun en mag je daar geen uitspraak over doen, het risico met zulke dingen is gewoon te groot om zonder onderzoek een antwoord te geven.
    Dat is helaas in het verleden eens gebleken.

Reageren
Reageer op: 2 jaar geleden echo
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.