Zoeken Vraag het forum

Echo borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik wilde wat vragen, ik heb 1 jaar geleden een echo gehad van mijn linker borst. En nu ik pijn heb in mijn linker kant oksel borst vraag ik me af , kan het zijn dat er toen niks was maar nu wel ? En of een uitzaaing is dat mogelijk binnen 1 jaar ?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je hebt in 5 minuten tijd 3 verschillende topics aangemaakt. Ook voor dit topic het advies: Ga met de klachten naar de huisarts en bespreek dan ook je angsten met je huisarts

Reageren
    Anoniem

Dat heb ik al gedaan.. wat ik jammer vind is, omdat ik dus angst heb en vragen stel worden ze niet beantwoord? Waarom worden de vragen van een persoon die angst hebben niet serieus genomen? Andere vragen worden wel beantwoord maar omdat het nu om een persoon gaat die de angst heeft en verschillende vragen steld is het niet nodig.

Toch bedankt !

Reageren
    John (moderator)

Dat is nonsens. Hier worden in principe alle vragen beantwoord. Ook van mensen met angstproblemen. En ook die vragen worden zeker serieus genomen. Het forum staat er vol mee. Ook met antwoorden. Ik heb ook antwoorden gegeven in je andere topics
    Maar ik had idd het antwoord op je specifieke vraag vergeten.
    Nee, je kunt binnen 1 jaar na een onderzoek geen tumor ontwikkelen die dan ook meteen is uitgezaaid.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor het toch beantwoorden van mijn vraag!
    Alleen heb ik nog vraagje wat ik nu toevallig zie. Misschien heb ik het pas gemerkt of het is echt iets nieuw. Tijdens het rutine controle van mijn borsten zie ik moedervlekken/pigmentvlekken weet niet hoe het heet maar die kleine bruine ronde vlekjes. Ze zijn langs me tepel rondom de tepel dus. En aan de linker kant onder mijn borst zijn er ook wat vlekken.

Reageren
    John (moderator)

Misschien had je ze al langer, maar vallen ze nu op omdat je toch wel wat meer met je borsten bezig bent

Reageren
Reageer op: Echo borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.