- Anoniem17 oktober 2021 om 10:05
Ik wilde wat vragen, ik heb 1 jaar geleden een echo gehad van mijn linker borst. En nu ik pijn heb in mijn linker kant oksel borst vraag ik me af , kan het zijn dat er toen niks was maar nu wel ? En of een uitzaaing is dat mogelijk binnen 1 jaar ?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2021 om 12:00Je hebt in 5 minuten tijd 3 verschillende topics aangemaakt. Ook voor dit topic het advies: Ga met de klachten naar de huisarts en bespreek dan ook je angsten met je huisarts
ReagerenAnoniem17 oktober 2021 om 14:44Dat heb ik al gedaan.. wat ik jammer vind is, omdat ik dus angst heb en vragen stel worden ze niet beantwoord? Waarom worden de vragen van een persoon die angst hebben niet serieus genomen? Andere vragen worden wel beantwoord maar omdat het nu om een persoon gaat die de angst heeft en verschillende vragen steld is het niet nodig.
Toch bedankt !
ReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2021 om 14:50Dat is nonsens. Hier worden in principe alle vragen beantwoord. Ook van mensen met angstproblemen. En ook die vragen worden zeker serieus genomen. Het forum staat er vol mee. Ook met antwoorden. Ik heb ook antwoorden gegeven in je andere topics
Reageren
Maar ik had idd het antwoord op je specifieke vraag vergeten.
Nee, je kunt binnen 1 jaar na een onderzoek geen tumor ontwikkelen die dan ook meteen is uitgezaaid.Anoniem19 oktober 2021 om 22:57Bedankt voor het toch beantwoorden van mijn vraag!
Reageren
Alleen heb ik nog vraagje wat ik nu toevallig zie. Misschien heb ik het pas gemerkt of het is echt iets nieuw. Tijdens het rutine controle van mijn borsten zie ik moedervlekken/pigmentvlekken weet niet hoe het heet maar die kleine bruine ronde vlekjes. Ze zijn langs me tepel rondom de tepel dus. En aan de linker kant onder mijn borst zijn er ook wat vlekken.John (moderator)
19 oktober 2021 om 23:02Misschien had je ze al langer, maar vallen ze nu op omdat je toch wel wat meer met je borsten bezig bent
Reageren