Zoeken Vraag het forum

Mammografie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

Dit is het. Het is alleen aan die borst . Kan dat ?

Alias

De bobbel is zo van buiten niet zichtbaar maar van binnen wel dik. Maar die paarse blauwe aders die aan die borst zijn is dat een teken van borstkanker ?

Reageren
    Suzan

Ik vraag mij op dit moment oprecht af hoe hulpvol dit forum voor jou is.
    Want juist doordat je telkens weer opnieuw een vraag kunt stellen,kun je het nog moeilijker loslaten.
    Op deze manier blijf je vragen bedenken en vol spanning op antwoord wachten.
    Om daar vervolgens weer een nieuwe vraag over te bedenken, waar je dan weer vol stress op een reactie gaat wachten.
    De enige die je zekerheid kan geven over wat het wel of niet is,dat is je huisarts na onderzoek,daar zul je helaas op moeten wachten voor je zekerheid hebt…..

Reageren
    Alias

Nee ik vind het juist fijn om aan john te vragen anders ga ik op internet en google vragen zoeken.

Reageren
    Alias

John kunt u even naar de foto kijken en zeggen wat voor plekjes dit zijn?

Reageren
    Suzan

Het kan wel fijn zijn,maar of het helpt is een andere vraag…..

Zie je op die foto nou echt afdrukken van nagels in de borst staan? Want als je zo aan het knijpen bent,veroorzaak je straks een ontsteking!

Reageren
    Alias

Nee ? Tuurlijk niet zijn geen nagel afdrukken

Reageren
    Alias

Over die dingen vraag ik juist wat t kan zijn

Reageren
    Alias
    John (moderator)

Ik zie wat bloedvaatjes, maar daar heb ik al iets over gezegd hoe dat zou kunnen.
    En wat het vragen hier betreft: het helpt geen malle moer. Ik kan daarover zeggen wat ik wil, je begint telkens weer opnieuw over borstkanker. En je arme moeder moet dat maar allemaal over zich heen laten gaan. Je bezorgd dat mens noch een trauma. Laat je moeder en de borsten nou eens met rust. Morgen naar de dokter. Maak een lijstje met alle vragen zodat je er geen vergeet.

Ik snap dat je een angststoornis hebt. En dat is uiteraard heel erg vervelend voor je, maar geloof me, voortdurend bevestiging vragen maakt de angststoornis alleen maar erger. En dat blijkt duidelijk de laatste 2 dagen ( en daarvoor ook al). Als je een volgende afspraak bij de psycholoog hebt raad ik je aan om de psycholoog te laten lezen wat je hier allemaal vraagt, zodat die een duidelijk beeld krijgt van wat er aan de hand is. En niet alleen dit topic maar ook de andere topics.

Reageren
    Alias

Oke ik zal erover stoppen. Alleen is een mammografie en echo en 100 procent zekerheid en te vertrouwen?

Reageren
    John (moderator)

Ja hoor. Daarom gebruiken ze onderzoek methoden juist.

Reageren
    Alias

Heb een huisarts gesproken en het klopt wel wat u zegt dat er in 4 maanden tijd van niks niet na een tumor kan groeien. Ik vind het dan wel vreemd dat sommige beweren van wel ?

Reageren
    Alias

Hoezo beweren sommige van wel dat is toch foutieve informatie ?

Reageren
    John (moderator)

Tja, op internet kun je veel vinden. Maar niet alles is altijd even betrouwbaar.

Reageren
Reageer op: Mammografie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.