- Alias6 februari 2022 om 00:20
Ja maar is dit een advies van u want eerst zei u dat niet, of is het omdat ik me zo zorgen maak. Wil weten of t Zorgelijk is
John (moderator)
6 februari 2022 om 00:25Omdat er niet over stopt en maar bezig blijft. Ik kan zeggen wat ik wil het helpt allemaal niks. Dus ga met je moeder naar de huisarts.
ReagerenAlias6 februari 2022 om 00:28Nee ik wil van u gewoon u eerlijke gedachtes en mening omdat u degene bent die medishe achtergrond heeft. Als u me eerlijk nu zegt wat u zelf denkt dan stopt dit topic en laat ik het erbij.
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2022 om 00:31Dat doe ik al twee dagen achter elkaar maar het helpt bij jou gewoon niet. Kan zeggen wat ik wil, je blijft in de angstmodus zitten en begint telkens weer opnieuw. Dus ga met je moeder naar de huisarts. Als ze pijn heeft kan die ook meteen iets voorschrijven en jou vertellen wat het dan nou precies is. Heeft ook geen zin om nou nog een nieuw berichtje te plaatsen want ik ga naar bed.
ReagerenAlias6 februari 2022 om 10:32Nog een vraag, hoe kan het dat de hele kant van de rechter borst gevoeliger zowel arm oksel en schouder ook als ze haar armen omhoog doet is die kant wat pijnlijker dan de ander
ReagerenSuzan6 februari 2022 om 11:12Waarschijnlijk omdat jullie er constant aan zitten te voelen……
Reageren
Je irriteert zo zelf alles,spieren,klierweefsel,de huid enz.
En hoe meer je er mee bezig bent en op let,hoe erger je de klachten gaat ervaren.
Bel morgen gewoon de huisarts,voor je eigen geruststelling.
En zoek vandaag afleiding en laat je moeder met rustAlias6 februari 2022 om 11:56Okee, ik heb wel een andere vraag hoe snel kan borstkanker ontstaan? Is dat iets wat zich in 4 maanden zo snel kan ontwikkelen
ReagerenAlias6 februari 2022 om 11:56en ik vind het vooraal raar dat ze last van de schouder heeft.. zou dit een onsteking kunnen zijn?
ReagerenSuzan6 februari 2022 om 12:21Ik vind het niet zo raar dat ze last van haar schouder krijgt hoor.
Want waarschijnlijk zit ze constant met haar arm omhoog of opzij zodat jullie die borst kunnen controleren. En daar zal ze spierpijn van krijgen
ReagerenAlias6 februari 2022 om 14:02Nee dat niet echt dat doen we sinds 2 dagen, wat wel is mijn moeder heeft afgelopen 2 weken heel veel stress en spanning gehad wegens een onderzoek. Kan het zijn dat die schouder daarom wat verstijfd is ? Ik denk meteen aan uitzaaingen … pff
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2022 om 15:03Als je morgen met je moeder naar de huisarts gaat kun je al die vragen aan de huisarts stellen
ReagerenAlias6 februari 2022 om 15:24Oke ga ik ook doen, alleen kan dit ook een lichte borstonsteking zijn?
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2022 om 15:34Ja dat zou kunnen
ReagerenAlias6 februari 2022 om 17:56John ze heeft op die pijnlijke borst wat zichtbare blauw/paarde aders. Op andere niet kan dit door de onsteking komen?
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2022 om 17:57Dat kan van de aankomende menstruatie zijn. Dat is niks raars.
Reageren