Zoeken Vraag het forum

Mammografie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

Top dankjewel! Dus kanker of dodelijke dingen is sws niet ter sprake, moet me helemaal geeen zorgen maken. Moet ik hiermee na huisarts of is t onnodig ?

John (moderator)

Nee kan niet en ze hoeft daarmee dan ook niet naar een dokter

Reageren
    Alias

Heb even gebeld ze heeft een harde plek achtig iets op de borst het is een grote verharding, en beetje pijn aan tepel en aan borst?

Reageren
    Alias

Het is best groot dus niet een knobbel echt een hele harde grote plek , en lichtelijk branderige tepel en de rechter schouder achter

Reageren
    John (moderator)

Het kan een melkklier zijn.  Gewoon even naar de dokter maandag als ze er nog last van heeft

Reageren
    Alias

Oke maar sws niks ergs, top echt bedankt voor t gerusstellen gingen zoveel gekke dingen door me hoofd

Reageren
    Alias

Heb deze vraag ook aan een forum op facebook van vrouwen geplaatst… en sommige geven aan dat het wel zou kunnen dat binnen die 4 maanden borstkanker is ontstaan..

Reageren
    Alias

De harde knobbel in mijn borst die net niet zo groot is als een pingpongbal. Als ik het aanraak voel ik hem rondbewegen

Reageren
    Suzan

Ik snap even weer niet meer of het nu over jou of je moeder gaat.
    Maar een knobbel zo groot als een pingpong bal zou ik persoonlijk toch even laten controleren.
    Niet om gelijk uit te gaan van iets ernstig,maar ook van een onschuldige knobbel van dat formaat kun je last hebben.
    Je moet in elk geval wel ophouden er steeds aan te voelen,daarmee veroorzaak je zelf irritatie en kan hij groter worden.
    Bel dan gewoon maandag je huisarts en laat er naar kijken,maar blijf er zelf vanaf!
    Je kunt blijven voelen,maar daar bereik je helemaal niks mee,behalve dat je zelf pijn gaat veroorzaken door het constante geknijp en gefriemel.

Reageren
    Alias

Ga ik doen, alleen omdat ik 4 maanden geleden een onderzoek heb gehad een mammografie en echo. Kan er toch niks van borstkanker zijn onstaan?

Reageren
    Alias

Het gaat om me moeder, ze heeft afgelopen 2 maanden wat hormonale veranderingen gehad en 4 maanden geleden echo en mammo daarop was op die borst een kleine  cyste te zien

Reageren
    Alias

Ze heeft ook soms beetje last van schouder aan die kant, ben nu super ongerust denk meteen aan uitzaaingen..

Reageren
    Aliss

En haar borst begint zwaar te voelen en pijn bij aanraking, wat denk jij suzan?

Reageren
    John (moderator)

Je maakt je zelf helemaal gek door te blijven googlen. Niet googlen je hebt een angststoornis. Daar komt alleen maar ellende van. Ik heb duidelijk en vaak genoeg antwoord daarop gegeven. Ik stop ermee

Reageren
    Alias

Nee heb besloten niks te google, heb alleen wel gehoord over infalamtore borstkanker.. en hoe kan het dat die vrouwen in die groep zeggen dat het wel kan in 4 maanden. Me moeder heeft vandaag meer last van de gehele rechter kant borst is wat zwaarder en branderig en voelt zich iets minder

Reageren
Reageer op: Mammografie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.