Zoeken Vraag het forum

Mammografie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Suzan

Wat ik denk,is hetzelfde als John:
    Dat je jezelf gek maakt met zoeken naar informatie. Of dat dat nou op Google is,of op andere forums.
    Waarschijnlijk ben je niet eerder rustig dan dat je moeder weer bij de huisarts geweest is.
    Maak dan dus een afspraak, zodat je het los kunt laten.
    Iedere verandering in hoe haar borst voelt of hoe haar verdere toestand is hier melden,heeft weinig toevoeging, we kunnen vanaf hier toch niks doen.
    Maak maandag een afspraak bij de huisarts of bel de huisartsenpost als ze zich echt ziek voelt.
    En blijf in elk geval van haar borst af,voor je zelf een onsteking veroorzaakt!!

Alias

Klopt, ik wil alleen weten of ze infalamatoire borskanker kan hebben ontwikkelr in die 4 maanden tijd? Precies 4 maanden geleden had ze vanwege last van oksel mammografie en echo alles was goed alleen een cyste. Kan dit in 4 maanden kanker zijn geworden?

Reageren
    John (moderator)

Waarom vraag je aan mij, waarom andere vrouwen in een ander forum iets zeggen? Hoe wil ik dat nou weten

Reageren
    John (moderator)

Ga met je moeder naar de huisarts! Je weet weer van geen ophouden.

Reageren
    Alias

En ik wil alleen hier een antwoord op dan stop ik, ze heeft dus pijn en een zwaar branderig gevoel en die knobbel dus die zit wat dieper. Wat kan dit de oorzaak van zijn?

Reageren
    John (moderator)

En hoezo niets googlen?? Je hebt gegoogled en een ander forum gevonden

Reageren
    Alias

omdat ik wil weten of die informatie over die 4 maanden dat dat echt is bewezen en dus onmogelijk is dat er kanker binnen 4 maanden ontstaat

Reageren
    Alias

Ik zei ik ga vanaf nu niks meer googlene heb net een kalmeringstabletje gepakt

Reageren
    Alias

Dus wilt u aub nog op me laatste vragen antwoorden dat laat ik t los?

Reageren
    Suzan

Zonder onderzoek kan je die vraag niet beantwoorden.
    Bel de huisartsenpost en vraag die of onderzoek nodig is of dat het tot maandag kan wachten volgens hun

Reageren
    Alias

Welk onderzoek bedoeld u ?

Reageren
    Alias

Voor wat moet ik de huisartsenpost bellen?

Reageren
    John (moderator)

Ga met je moeder naar de huisarts of bel met de huisartsenpost of ze naar de borst willen kijken zodat ja van de stress van de borstkanker af komt.

Reageren
    Alias

Maar u zei toch gister dat er binnen 4 maanden niks kan onstaan?

Reageren
    Alias

Ik snap er nu niks van..

Reageren
Reageer op: Mammografie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.