- Suzan5 februari 2022 om 18:07
Wat ik denk,is hetzelfde als John:
Dat je jezelf gek maakt met zoeken naar informatie. Of dat dat nou op Google is,of op andere forums.
Waarschijnlijk ben je niet eerder rustig dan dat je moeder weer bij de huisarts geweest is.
Maak dan dus een afspraak, zodat je het los kunt laten.
Iedere verandering in hoe haar borst voelt of hoe haar verdere toestand is hier melden,heeft weinig toevoeging, we kunnen vanaf hier toch niks doen.
Maak maandag een afspraak bij de huisarts of bel de huisartsenpost als ze zich echt ziek voelt.
En blijf in elk geval van haar borst af,voor je zelf een onsteking veroorzaakt!!Alias5 februari 2022 om 18:09Klopt, ik wil alleen weten of ze infalamatoire borskanker kan hebben ontwikkelr in die 4 maanden tijd? Precies 4 maanden geleden had ze vanwege last van oksel mammografie en echo alles was goed alleen een cyste. Kan dit in 4 maanden kanker zijn geworden?
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2022 om 18:09Waarom vraag je aan mij, waarom andere vrouwen in een ander forum iets zeggen? Hoe wil ik dat nou weten
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2022 om 18:10Ga met je moeder naar de huisarts! Je weet weer van geen ophouden.
ReagerenAlias5 februari 2022 om 18:10En ik wil alleen hier een antwoord op dan stop ik, ze heeft dus pijn en een zwaar branderig gevoel en die knobbel dus die zit wat dieper. Wat kan dit de oorzaak van zijn?
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2022 om 18:10En hoezo niets googlen?? Je hebt gegoogled en een ander forum gevonden
ReagerenAlias5 februari 2022 om 18:11omdat ik wil weten of die informatie over die 4 maanden dat dat echt is bewezen en dus onmogelijk is dat er kanker binnen 4 maanden ontstaat
ReagerenAlias5 februari 2022 om 18:11Ik zei ik ga vanaf nu niks meer googlene heb net een kalmeringstabletje gepakt
ReagerenAlias5 februari 2022 om 18:15Dus wilt u aub nog op me laatste vragen antwoorden dat laat ik t los?
ReagerenSuzan5 februari 2022 om 18:18Zonder onderzoek kan je die vraag niet beantwoorden.
Reageren
Bel de huisartsenpost en vraag die of onderzoek nodig is of dat het tot maandag kan wachten volgens hunAlias5 februari 2022 om 18:20Welk onderzoek bedoeld u ?
ReagerenAlias5 februari 2022 om 18:27Voor wat moet ik de huisartsenpost bellen?
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2022 om 18:30Ga met je moeder naar de huisarts of bel met de huisartsenpost of ze naar de borst willen kijken zodat ja van de stress van de borstkanker af komt.
ReagerenAlias5 februari 2022 om 18:54Maar u zei toch gister dat er binnen 4 maanden niks kan onstaan?
ReagerenAlias5 februari 2022 om 18:55Ik snap er nu niks van..
Reageren