Zoeken Vraag het forum

Mammografie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Suzan

Wat we proberen te zeggen,is dat jij toch niet gerust bent voor je moeder onderzocht is.
    Of er nu 100 keer gezegd wordt dat het in 4 maanden niet kan ontstaan, of nog vaker,het dringt niet bij je door.
    Ga daarom naar een arts en laat haar onderzoeken.
    Misschien dringt het wel door als een arts zegt dat alles ok is en kun je het dan loslaten

John (moderator)

Jij blijft er over doorgaan mijn antwoorden stellen je niet gerust. Dus: naar de huisarts

Reageren
    Alias

Net met de huisartsenpost gebeld en de kans is klein maar niet nul. Het zou volgens hun dus kunnen dat er toch iets kwaaraardigs is onstaan in die 4 maanden

Reageren
    Alias

Mag ik vragen hoe u erop kwam dat het onmogelijk was ?

Reageren
    John (moderator)

Maar dat is dat toch zeer zeldzaam.. Op naar de huisarts dus

Reageren
    Alias

Me moeder heeft in haar familie geen borstkanker, ze rookt niet drinkt niet, is 45 en heeft in verleden wel vaak gevoelige opgeblaze borste gehad en pijnlijke….. dus de kans indd wat u zegt is zeer zeldzaam.. pff

Reageren
    John (moderator)

Het zal alles te maken hebben met de hormonen van de menstruaties

Reageren
    Alias

En is t niet ook dat al is t niet mogelijk de huisartsenpost dat niet tegen mij zou mogen zeggen? Wegens dat ze niet verantwoordelijk willen zijn voor dingen

Reageren
    John (moderator)

Dat gaat toch weer nergens over…. Stop er nou eens mee en ga maandag met je moeder naar de huisarts

Reageren
    Alias

Oke hoeveel van de knobbels in de borsten zijn gemiddeld kanker? Is t een groot deel of klein

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik niet beantwoorden

Reageren
    Alias

De kans op borstkanker met een knobbel is sws niet meteen groot, en in mijn situatie 4 maanden met die mammo en echo, is die zeer klein en dus eigenlijk onmogelijk?

Reageren
    Alias

Toch het is gwn niks en ik moet op u advies afgaan en het laten het zal vast een melkklier zijn.

Reageren
    alias
    John (moderator)

Ik denk het ook.

Reageren
Reageer op: Mammografie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.