Zoeken Vraag het forum

Mammografie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

dat is onmogelijk

Alias

Super dankje! Dus dit moet dan gwn een grote cyste zijn? Super bedankt john! Ben heel erg gerustgesteld. Dus die kleine cyste kan wss groter zijn geworden?

Reageren
    Aliss

En ze moet wel deze week ongesteld worden

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik dus geen antwoord op geven. Daar zou de dokter dan naar moeten kijken.

Reageren
    Alias

Oke maar om gekke dodelijke dingen moet ik absoluut niet aan denken is onmogelijk toch

Reageren
    John (moderator)

Dan zal het van de aankomende menstruatie zijn.

Reageren
    Alias

Oke maar om gekke dodelijke dingen moet ik absoluut niet aan denken is onmogelijk toch Zoals borstkanker of uitzaaing dat is niet mogelijk

Reageren
    John (moderator)
    Alias

Heb net even gevoeld het is een soort grote plek aan de rechterkant ik voel niet echt een knobbeltje of knikker, meer zo opgezette melkklieren kunnen deze alleen aan een borst ontstaan?

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan

Reageren
    Alias

Sorry john dat ik u lastig val, maar omdat ze ook beetje last heeft van die kant aan de rug. Ben ik echt heel erg bang en angstig dat t kanker is .. heb lang last van angsstoornis. Omdat ze en echo en mammo heeft gehad 4 maanden geleden en er toen een cyste was gezien kan het absoluut geen borstkanker zijn toch! Dat is totaal niet mogelijk toch?

Reageren
    Alias

Moet gwn echt zekerheid hebben wil t niet teveel in me hoofd halen

Reageren
    John (moderator)

Dat kan dus niet. Dat ontstaat niet binnen 4 maanden

Reageren
    Alias

En een cyste kan in 4 maanden kwaadaardig worden? En kan een cyste uberhaupt een tumor worden

Reageren
    John (moderator)

Nee dat kan niet. Een cyste wordt niet kwaadaardig

Reageren
Reageer op: Mammografie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.