Zoeken Vraag het forum

mogelijk zwanger en veel alcohol gedronken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik ben vorige maand in mijn stopweek niet ongesteld geworden. had de pil netjes ingenomen maar toch twijfelde ik of ik aan een nieuwe strip moest beginnen. wou eerst zeker weten dat ik niet zwanger was dus op de laatste dag van de stopweek een test gedaan deze was negatief. ben gewoon weer gewoon de pil gaan slikken en heb nu weer een stopweek. ik zit nu al op de 5de dag en ben nog steeds niet ongesteld. sinds 2 weken veel misselijk. niet smorgens maar eigenlijk de hele dag door. probeerde mezelf voor te houden dat ik niet zwanger kan zijn maar krijg steeds meer symptomen zelfs mijn buik lijkt bol en opgezet. ik ben bang om zwanger te zijn omdat ik in de weekenden veel bier heb gedronken (ruim 3liter per dag)ik heb ongezond gegeten weinig groente en fruit en gewoon de kattenbakken verschoond. ik ben rond 18 januari voor het laatst ongesteld geweest ik zou nu dus al 8 weken zwanger kunnen zijn. hoe groot is de kans dat ik zwanger ben? en hoe groot is de kans dat ik mijn kind heb beschadigd? mocht ik zwanger zijn dan zou ik een abortus alleen overwegen als het kindje gehandicapt zou zijn. is dat te testen?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Over een beschadiging van het vruchtje zou ik me geen zorgen maken.
    Belangrijkste is om er achter te komen of je zwanger bent of niet. Ga naar de huisarts en laat een bloedtest doen.

Reageren
    Anoniem

Gisteren avond heb ik samen met mijn vriend nog een zwangerschapstest gedaan. deze was positief. Heb me direct via internet ingeschreven bij de verloskundige praktijk in mijn woonplaats. hopelijk is alles goed. Bedankt

Reageren
Reageer op: mogelijk zwanger en veel alcohol gedronken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.