Zoeken Vraag het forum

geblowd en gedronken en zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem w

hey,

Ik moest 20-12-2016 ongesteld worden want ik was 20-11-2016 voor het laatst ongesteld. Maar ik werd niet op 20-12-2016 ongesteld en een paar dagen later nog steeds niet en op oud en nieuw dus gister ook niet maar ik had nog geen zwangerschaps test gedaan en ik heb een paar glaasjes whisky op gister maar ik was nii echt aangeschoten ofso maar heb wel daarnaast veel geblowd en ik voelde me vandaag zoo kut en raar misselijk, buik pijn, kotsen, gevoelige borsten ook opeens en dus ik heb vandaag een zwangerschaps test gedaan en ik ben zwanger !! Maar nu ben ik zo bang dat er iets miss is met de baby.. en ik voel me zo schuldig.. ik ben zelf ooknog nooit Zwanger geweest dus ik heb er niet echt veel ervaring mee en ik ben pas 17 jaar. Ik weet zelf ook niet eens hoeveel weken ik zwanger ben maar ik denk zelf 6 weken ofso iets. Ik ga wel nu gelijk stoppen met blowen en roken en drinken maar kunt iemand me helpen en afvies geven ?

Groetjes W

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ga in ieder geval z.s.m. naar de huisarts. laat daar dan een bloedtest doen zodat je zeker weet dat je ook zwanger bent.

Reageren
Reageer op: geblowd en gedronken en zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.