- Anoniem w1 januari 2017 om 16:16
hey,
Ik moest 20-12-2016 ongesteld worden want ik was 20-11-2016 voor het laatst ongesteld. Maar ik werd niet op 20-12-2016 ongesteld en een paar dagen later nog steeds niet en op oud en nieuw dus gister ook niet maar ik had nog geen zwangerschaps test gedaan en ik heb een paar glaasjes whisky op gister maar ik was nii echt aangeschoten ofso maar heb wel daarnaast veel geblowd en ik voelde me vandaag zoo kut en raar misselijk, buik pijn, kotsen, gevoelige borsten ook opeens en dus ik heb vandaag een zwangerschaps test gedaan en ik ben zwanger !! Maar nu ben ik zo bang dat er iets miss is met de baby.. en ik voel me zo schuldig.. ik ben zelf ooknog nooit Zwanger geweest dus ik heb er niet echt veel ervaring mee en ik ben pas 17 jaar. Ik weet zelf ook niet eens hoeveel weken ik zwanger ben maar ik denk zelf 6 weken ofso iets. Ik ga wel nu gelijk stoppen met blowen en roken en drinken maar kunt iemand me helpen en afvies geven ?
Groetjes W
1 reactieReagerenJohn (moderator)
1 januari 2017 om 16:32Ga in ieder geval z.s.m. naar de huisarts. laat daar dan een bloedtest doen zodat je zeker weet dat je ook zwanger bent.
Reageren