Zoeken Vraag het forum

zwanger en drugs

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • stom stom stom

Ik zit met het volgende, ik heb iets ontzettend stoms gedaan, afgelopen vrijdag heeft iemand mij cocaine gegeven en dat had ik niet mogen doen ik ben nu bijna 4 maanden zwanger en maak me ontzettende zorgen. het was eenmalig en ontzettend stom dit had nooit mogen gebeuren.. is er iemand die heir ervaring mee heeft of mij kan vertellen wat ik het beste kan doen, ik schaam me hier zo erg voor dat ik het heel erg moeilijk vind om naar de verloskundige te gaan en het haar te vertellen.. Wie o wie kan mij meer vertellen??

2 reacties
    Reageren
    mevr

WAT MOET JE HIER NOU OP ZEGGEN ,JE BENT ER TOCH ZELF BIJ .JE WILT DAAR TOCH NIET MEE OM GAAN DAT TYPE MMENSEN ,VRESELIJK BLIJF TOCH EENS NUCHTER EN STEVIG OP JE BENEN STAAN.

Reageren
    Emmeke

Hai, wees eerlijk en vertel het je verloskundige. Ik denk niet dat je kindje direct schade ondervindt als het bij eenmalig gebruik is gebleven. Probeer alsjeblieft de rest van je zwangerschap nuchter te blijven, en als je borstvoeding gaat geven ook. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook wel een paar sigaretten gerookt en zo nu en dan een sterk drankje. Niet om het goed te praten, maar onze dochter is nu 12 en zit in 2 Gymnasium en is verslaafd aan paardrijden. Mat andere woorden; ze mankeert niets. Fijne zwangerschap gewenst!

Liefs

Reageren
Reageer op: zwanger en drugs
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.