Zoeken Vraag het forum

cocaine en zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik heb een dringende vraag. Ik heb afgelopen weekend een feestje gehad en daarbij veel cocaine en drank gebruikt. Mijn vriend ook. Het rare is is dat mijn ongesteldheid nu al een aantal dagen wegblijft. Ik heb al zwangerschapstesten gedaan. Allemaal negatief. Leef in onzekerheid en voel me verschrikkelijk schuldig. Weten jullie of mijn ongesteldheid uit kan zijn gegaan door de cocaine? Heb normaal een regelmatige cyclus. Groetjes

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen.

Houd er rekening mee dat cocaïne en alcohol een gevaarlijke combinatie is. Je kunt er hartproblemen door krijgen

Reageren
    Anoniem

Maar wat denkt u? Eerder zwanger of door de coke dat mijn ongesteldheid weg is? Heb het nog nooit eerder gehad en doe het al een tijdje zo. Wil weten of ik zwanger ben maar alle testen zijn negatief

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te beantwoorden.
    Het kan de coke zijn maar het kan ook zijn dat je HCG hormoon nog te laag is voor de DHZ testen. Wacht nog een paar dagen af en doe als de menstruatie verder uitblijft opnieuw een test. Als deze ook negatief is, ga dan naar de huisarts en laat een bloedtest doen.

Reageren
Reageer op: cocaine en zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.