Zoeken Vraag het forum

cocaine gebruik en zwanger worden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • viola

Hoi allemaal,
    Ik heb een vraag ivm partner wat gestopt is me cocaïne ( 17 jaar) . We willen graag samen een kindje. Maar waar ik me zorgen om maak, is hoelang het duurt voordat zijn sperma cellen weer ‘ normaal’ functioneren???? Je leest veel over gebruik tijdens zwangerschap, maar niet hoelang het duurt voordat alles weer normaal is.
    Ik hoop dat iemand dit weet. Hij is nu 6 maanden gestopt.

Gr. Viola

3 reacties
    Reageren
    Joleen

Hallo Viola, je partner is 17 en sinds een half jaar gestopt met cocaïne? En jullie willen een kindje? Hij is nog minderjarig hoor. Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

Groetjes

Reageren
    viola

Hoi jolien,
    nee 17 jaar verslaafd. Hij is 33 en ik 25. Ik heb al een dochtje van 3. Van een andere man.

Reageren
Reageer op: cocaine gebruik en zwanger worden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.